Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste som oplever et stigende had til GoldenPlanet???

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

swingcar.dk kører på deres 3.3.17 som mindst én gang er blevet opdateret medens ver. 4 er kommet. På trods af de fejl der stadig er i 3'eren foretrækker jeg dog den frem for 4'eren, mest fordi at man har 100% adgang til alle php filer og databasen på deres ftp eller dit eget ftp program.

Man kan rode og regere lige så tosset man vil og indbygge nye moduler i det - men på eget ansvar selvfølgelig (hvem andre tilbyder egentlig 100% adgang til alle filer på serveren?) men lige præcis dét er fjernet i ver. 4. Hvis man alligevel ønsker den adgang skal man samtidig give afkald på automatiske opdateringer.

Eller sagt på en anden måde: Man skal ikke ærgre sig over at man ikke kan få det nyeste, især ikke hvis det nye ikke er bedre end det man har (eller måske ringere IMØ)

Bortset fra det ville jeg dog ønske de lærte mere om hvad service egentlig indebærer.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:00

Det er da super at du kan leve med version 3.x.x. - men der er nu flere ting i version 4 som jeg har brug for, og forventede at få - og derfor synes jeg som udgangpunkt (nu har jeg vist skrevet det en del gange) at lejere af et system ALLE burde kunne drage fordel af nye versioner - uden at skulle starte forfra eller betale kr. 5.000 - og så vil jeg sk*de på hvad der står i div. kontrakter. Det er ringe service, set med mine briller.

Men det underer mig nu at ingen har kommenteret min harme over det fælles Dankort/kreditkort modul - er jeg den eneste som tilbyder kreditkort som betaling?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:07

Nu tager jeg ikke gebyr for de forskellige betalingskort, så jeg har ikke problemet. Men jeg forespurgte på et tidspunkt GP om det var muligt at "klone" quickpay.php, så man kunne bruge flere - men teknisk identiske - moduler til forskellige typer betalingskort, fx særskilt valg af betaling med Forbrugsforeningens kort (som teknisk er et Dankort).

Jeg kunne godt få det lavet for et par tusinde kroner. Det synes jeg var rimeligt, men gjorde det dog ikke, da jeg regner med selv at kunne lave det, hvis behovet opstår. Jeg fik lidt hjælp til hvordan der skulle rettes, så thumbs up til deres service (undskyld, men jeg synes det fungerer super)

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 21:14

Jeg har heller aldrig taget gebyr for dankort betalinger, men kreditkort er jo en anden sag.

Jeg sidder her med seneste afregning fra PBS, og her er der gebyr på kr. 147,34 for et udenlandsk kreditkort + en factoringafgift på samme ordre på kr. 25,63.

Jeg går så ikke ud fra at du har haft lignende "sager", og i så fald må du jo være tynget af rigdom eller have meget høje avancer - hvis du har "lyst" til at betale disse gebyrstørrelser af egen lomme. Smile 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:15

Mikkel:
 Men det underer mig nu at ingen har kommenteret min harme over det fælles Dankort/kreditkort modul - er jeg den eneste som tilbyder kreditkort som betaling?

Nej det gør utrolig mange, men du er en af de få der har valgt at lade kunden betale gebyret. - Det er måske endda værd at overveje om det kan betale sig, jeg kender det fra mig selv, jeg hader når der bliver lagt det ene beløb oven i det andet, og at det varen kostede på shoppen pludselig er blevet fordoblet pga. fragt, ekspedittionsgebyr, kreditkort gebyr og hvad folk nu ellers finder på at tage. Det får ihvertfald mig til at hoppe fra og handle et andet sted.

Mikkel:
og så vil jeg sk*de på hvad der står i div. kontrakter. Det er ringe service, set med mine briller

Nu kender jeg ikke deres kontrakter da jeg ikke selv er kunde hos dem, men hvis du tydeligt har skrevet under på at større opdateringer kan koste penge så synes jeg egentlig ikke det er dårlig service. Så er det bare dig der lige glemte at læse igennem hvad du reelt købte. Står det ikke nogen steder så kunne det godt hælde mod dårlig service.

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 21:26

Når der gang på gang er kunder der skriver til mig og spørger hvorfor jeg ikke modtager kreditkort som betalingmiddel, så synes jeg jo at det ville være god service at give denne mulighed til kunderne. Selvfølgelig vil jeg da ikke betale disse høje gebyrer (se længere oppe i thread'en) af egen lomme, og derfor vil jeg jo lade det være op til kunden om han/hun ønsker at betale med Dankort (gratis) eller med kreditkort (mod gebyr) - men det tillader GP's løsning ikke - fordi de ikke gider at lave et seperat modul for dankort og et for kreditkort - det kan nemt lade sig gøre i følge Quickpay.

Grunden til at jeg er harm over det er, at jeg synes det er SÅ indlysende at disse moduler bør være adskilt ift. de store gebyrforskelle som PBS pålægger os sølle forretningsdrivende.

Men jeg står så åbenbart alene med den holdning - og det er fint nok Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:36

Mikkel:
Grunden til at jeg er harm over det er, at jeg synes det er SÅ indlysende at disse moduler bør være adskilt ift. de store gebyrforskelle som PBS pålægger os sølle forretningsdrivende.

Nu er det jo en standardløsning du har købt dig til - ikke en special udviklet løsning, derfor kan man heller ikke kræve et modul. Det stod dig jo frit at undersøge om de havde dette modul inden du købte løsningen. Når du så henvender dig til goldenplanet så har de sikkert en liste over hvor mange andre der har ønsket dette modul og er der tilstrækkeligt så ser de det som nødvendigt at tilbyde. Men det kunne jo tyde på du er en af de få der ønsker dette og derfor er det ikke rentabelt for GP at udvikle det - Det finder jeg altså intet mistænksomt ved, og det synes jeg heller ikke er dårlig service.

Nu ved jeg ikke hvilke varer du sælger, og der er da sikkert nogle varer der er meget dyrre og hvor avancen er meget lille hvor det simpelthen er nødvendigt at opkræve gebyrene for de forskellige kreditkort, men jeg ser meget sjældent shops der kræver dette gebyr.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:51

Mikkel:
Men jeg står så åbenbart alene med den holdning - og det er fint nok Smile

Ja, det er du. Vi andre er forlængst holdt op med at forvente ting vi ikke har betalt for. Du kan vel blot opsige din aftale og oprette en ny aftale, så sparer du de 5000,- og Wupti er du oppe på version 4.x. Hvis du mener du kan opgradere løsningen billigere selv end de 5.000 kr gør du jo bare det.

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 23:32

Jeg ved godt at vi skal tale pænt herinde - men Klap nu i Jesper!

Har din mor ikke lært dig at hvis man ikke har noget konstruktivt at sige, skal man holde sin mund? 

Du har øjensynligt ikke læst tråden særligt grundigt, og i hvert fald ikke forstået budskabet, men nu gider jeg altså ikke at forklare længere Smile 

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:51

Jeg ved ikke om du er den eneste der oplever et had, men jeg er fuldt ud tilfreds med servicen hos GP.

Med hensyn til de manglende muligheder for at opdele gebyret for kreditkort er det jo - som andre siger en prioriteringssag. Jeg har intet behov for at opdele gebyret, da jeg aldrig kunne finde på at opkræve det fra mine kunder. Jeg bander selv de 5,75% og den kredit Mastercard yder deres kunder med mine penge langt væk, men løsningen på det problem skal mine kunder ikke indblandes i.

Mvh.

Thomas

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)