Jeg har fået lavet 4 foreslag til design til et site hvor man kan lave online fest invitationer. Jeg har min favorit, men vil gerne lige lave en lille test inden vi går videre. Hvad siger I?
målgruppen er vigtig her... for de henvender sig alle til vidt forskellige folk.... men 1'eren virker mest tilforladelig... 2'eren virker indbydende hvis du er lidt yngre... 3'eren virker vist bedst for folk over 25... 4'eren ligner noget fra en VIP club og jeg ville ikke ane hvad det gik ud på ....
Nå, men anyway - at komme med nogenlunde konstruktiv, rationelfeedback og vurdering, er det nødvendigt at vide en hel del mere end blot, at se på lidt designs. Det handler om målgruppe, egne ønsker og målsætning.
Umiddelbart siger du, at sitet handler om at lave online fest invitationer? Allerede dér er jeg forvirret. Medmindre du mener, at man kan reserverer plads online på en restaurant m.m., og så kommer der et stillingsspørgsmål, om hvad restauranten ønsker at udstråle og vise af image.
Er det til FLERE restauranter/clubber m.m., så er du nød til at finde en fællesnævner for de resturationer som du har tilknyttet.
Jeg stemmer nr. 4.. Du skulle måske have en "Ingen af dem" mulighed..
1´eren er alt for konference. 2´eren er simpelthen helt ved siden af.. 3 ´eren er .. slem.. 4 ´eren synes jeg så er grafisk den fedeste, men den læner sig op af en side for gigolos (Chippendales el.lign.), eller en eksklusiv swinger klub.