Hej Casper... Hvornår regner du med at systemet kører ??? Jeg står nemlig og skal have lavet inbydelser til barnedåb, og jeg ville gerne lave dem lidt eksklusivt... MVH |
Hej
Tak til alle for jeres feedback. Det hjælper mig meget.
Jeg er udemærket klar over vigtigheden i fastsættelsen af målgruppen, men har med vilje ikke skrevet noget om det, da jeg gerne ville have jeres vurdering af designene, og ikke jeres vurdering af hvad min målgruppe gerne vil have.
Ved godt det lyder lidt mærkeligt, for jeres mening kan jo være stik imod min målgruppes.
Men Amino er jo et væld af usability, design og trafik guruer, så mon ikke jeg godt kan bruge inputsene
Primær målgruppen er:
-
25-50 årige.
- Den event ansvarlige i virksomheder fra Europa, Nordamerika. (samt alle andre lande der er nået til det punkt i udviklingen af internet brug, hvor man kan finde på at lave en online invitation til et arrangement)
Sitet bliver klar til januar.
Det er i princippet ikke noget nyt under solen, da der er masser der har lavet sites hvor man kan udsende online invitationer, men formen, præsentationsmåde og strukturen i konceptet bliver anderledes.
Så glæd jer
Alle inputs om koncept og designet er mere end velkomne.