Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv. Første afslag

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - og ja mange tak - jeg skriver lidt om min restaurant så vil jeg blive super glad for noget hjælp...

Men - er det mange penge jeg har lånt? Altså er det ikke normalt at man bruger meget mere?? Og jeg forstår ikke - hvorfor gik Danske Bank overhovedet med til projektet - hvis de nu blot 3 måneder efter ikke kan se, at der er opstartsproblemer?? JEg forstår det ikke helt - men ja hvis jeg nu skulle ud og kigge efter en ny bank - kan det godt være at jeg mister modet...så jeg blir hvor jeg er - men må jo knibe "ballerne sammen"!!! :o)

Min restaurant hedder Restaurant og Cafe Neptun - og ligger i Flensborg, den har plads til 40 personer inde - og en fin terasse til 25 personer. Den er virkelig blevet fin. Vi har lavet noget i Flensborg, hvor vi vil skille os ud fra mængden - vi vil give folk en oplevelse og en super service når de kommer på besøg. Vores menukort spænder bredt - vi har lækre frokostretter, store lækre bagels - salatbar og aften serverer vi ligfra en god bøf - til fondue. Som noget ekstra har vi hver dag Dansk Bøf med bløde løg og Stegt Flæsk med persillesauce til kun 75 kroner. 

www.cafe-neptun.com - her kan i se mere om mig og mit projekt c",)

Men ja - jeg må holde ud - og ja måske skal jeg også være lidt mere "hård" overfor min bankmand??? Skal man bare sige ja tak og ikke gøre modstand?

HIlsen den vist lidt uerfarne c",) smil... 

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 07:24

Hej Kan-vil-selv.

Har kigget lidt på din hjemmeside. Nu nævner du selv ordet "markedsføring", og du skulle prøve at kigge lidt på din hjemmeside med udenforstående øjne, eller få andre til det. Den er egentlig flot nok, men.... top banneren er simpelthen for stor. Husk på, det er ikke alle mennesker, der kan vise 1600x1200 på deres skærm. Mange er stadig begrænset til 1024x768 eller 800x600, og der kan man simpelthen ikke se dit budskab. Så kommer der ingen kunder.

Prøv at markedsføre hjemmesiden. Evt. med Google AdWords, det er en rigtig god idé, og du kan selv styre hvor meget du vil betale for din markedsføring. Check også dine Meta tags på hjemmesiden, kan der evt. gøres noget det.

Næste idé, lav nogle foldere, og stil dig ned på Flensborg torv og del dem ud. Det skal nok brige nogle nysgerrige sjæle indenfor.

Held og lykke.

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:15

hej..

mange tak for dit svar - eh, det med hjemmesiden, har jeg set ikke lige fanget, men ja jeg skal nok have en til at hjælpe mig lidt med at lave den - så den ser lidt mere prof ud...

Også en super ide med brochurerne - jeg har lge fået lavet nogle flyers og vil ave dem ud blandt folk :o)

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:38

Hej.

Dansk Julefrokost skal du køre på, det er tyskerne vilde med.

Som det så også tidligere er nævnt, skal du have kigget dit website grundigt efter,
f.eks. teksterne og billederne er mangelfulde og ikke gode nok.

Tænk utraditionelt og få lidt mere Danmark ind over det hele, hvis det er din plan.

Ønsker dig alt mulig held og lykke - bare hold ud.

Peter
Danmarkshop.com

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)