Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CBD olie Lidt feedback på denne shop jeg er ved at bygge :)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at bygge en shop op som sælger CBD olie jeg er kørt lidt fast da jeg har være igang lang tid ;) "altså i dag" og tiden er ikke til pause endnu. 

Så jeg ville blive rigtig glad hvis i kunne komme med et par opgave i mener skal laves på http://cbdoil.dk/ inden jeg slutter for i dag :) 

Inden i spør alt for meget vil jeg gerne sige:

Ja CBD olie er lovlig

Nej man bliver ikke skæv

Nej det smager ikke godt. (med mindre man tilsætter lidt jordbær og is) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle nogen ville betale 1100 kr. for 10 gram olie hvoraf 90% er madolie til 10kr. literen...og de sidste 10% er ganske rigtigt sunde men CBD har nærmest nul medicinsk virkning sammenlignet med THC og CBN. Du prøver at insinuere at CBD alene har sunde egenskaber der gør det 100 kr. værd per gram i en 3% opløsning.

Dyrker du det i en hampplante koster frøet 10 kr. og giver 500gram 3% CBD, så omregnet står du og prøver at sælge en plante der fylder fylder 1m gange 1m i haven for 50.000 kr.

Det har intet med cannabis olie beregnet for cancer at gøre, der bruger man THC og CBN.

Din side grænser til bedrageri 

CBD olie lovligt, tror det ikke, men når du ødelægger produktet ved at blande det med 90% madolie så har du ret i at det i forvejen meget lave THC og CBN indhold bliver yderligere mindsket. Så ja grænseværdien opfylder måske kravene til at blive solgt, men fordi de aktive stoffer nu kun findes i så små mængder at de har nul virkning. Bortset fra at du stadig mister kørekortet hvis du kører bil da grænseværdien der er nul.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

De olier vi sælger er alle godkendte www.endoca.com udover dette sælger vi et produkt som er lavet til dem som blot vil prøve ja måske bare smage.
Dette produkt er lavet efter alle kunstens regler og ikke hjemme på kasserne.
Der er flere som har gode erfaringer med dette produkt og helt sikkert ikke er enig med de ting du siger.
Du mener altså fordi du ikke bliver skæv virker det ikke ?
synes du skulle læse lidt mere om hvad cbd er og kan gøre :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv brugt en del tid på at skrive om mine egne erfaringer med naturlægemidler og kosttilskud. Senere fandt jeg desværre ud af at jeg var nødt til at slette en del for at undgå at få store bøder.

Så derfor får du lige det her tip, så du selv kan vælge om du vil bruge mere tid på tekster, du risikerer bøder ved, eller i det mindste er forberedt :-)

"Det er forbudt at anvende angivelser om, at en fødevare kan forebygge, lindre eller have gavnlig virkning på sygdomme eller sygdomssymptomer." Kilde

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback: Jeg ved ikke hvad jeg skal købe til at starte med...

Jeg har hørt at hash er godt smertestillende, men jeg orker (og tør) ikke at rende rundt og være skæv.

Jeg har så hørt at CBD er en smertestillende cannabinoid og at THC godt kan undværes ifht. lindring af smerte.

Jeg aner ikke hvad for et produkt jeg skal købe for at prøve det af, og heller ikke hvordan væsken administreres: ryges / indsprøjtes / drikkes / blandes i mad.

Kan man forresten lovligt gro sådan nogle planter selv hvis der ikke er THC i ?

Hvis det virker, hvad skal man så budgettere med på månedsbasis hvis man har kroniske smerter?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også der for der på siden står til udvortes brug og ikke indtagelse.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Reberholt:

Det er også der for der på siden står til udvortes brug og ikke indtagelse.

På en af de sider jeg skimmede stod der udtalelser om smagen og også "kosttilskud", men velbekomme da :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  www.cannabisfroe.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at det er en gammel debat, selvom den er meget aktuel lige nu. Der er et væld at CBD-olie-webshops online lige nu, og det er en jungle for brugere at finde rundt. 
CBD-olie kan have mange gode effekter - selv i de små procenter. Men derfor er det stadig en voldsom pris at tage for noget som er så billigt at producere. Der er jo ikke udviklet på det eller noget - det er blot udtrukket af de rå planter og derefter fortyndet voldsomt.
THC er heldigvis også ved at være mindre tabu, selvom det dog er ulovligt. THC har, som nævnt, rigtigt gode medicinske egenskaber og det ser skisme ud til, at det kan hjælpe til at bekæmpe nogle kræfttyper. Vi må håbe, at det også snart bliver lovligt, så de forskellige mennesker som får lindring af THC også kan få det uden at gøre sig til kriminelle.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MikeGreen:
CBD-olie kan have mange gode effekter - selv i de små procenter.

I går kunne man høre at lægemiddelstyrelsen fortalte at der er indikationer på at CBD olie giver lever skader!  I øvrigt er det betegnet som en lægemiddel i DK og dermed ulovligt at sælge.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)