Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Qontra.dk - Hvor skal jeg placere "betalingsmuren"?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætterkolleger 

Jeg står i et dilemma med min virksomhed Qontra. Jeg ville være super taknemmelig for jeres input.

Hvor jeg skal placere "betalingsmuren" i mit produkt?

Qontra gør det kort sagt muligt for iværksættere at få en ejeraftale uden at bruge advokat. Kunden får en række spørgsmål, som er afgørende for indholdet af kundens ejeraftale.

Lige nu kan kunden besvare alle spørgsmål, se alle videoer og få adgang til alt indhold uden at betale. Først når kunden er færdig med spørgsmålene, sker betaling.

Tror I det er en god placering? Eller har I andre idéer? Al feedback er velkommen :-) 

På forhånd tak.

Mvh.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Det første spørgsmål der melder sig er hvorfor I ikke har valgt at køre løbende måneds betaling som supplement? Dette kunne for eksempel koste 999.- ? Også har I en fast indtægt. Når bare det var bare et forslag, som du ikke havde bedt om :) 

Videre til dit eget spørgsmål.. 

Forudsat at kunden ikke kan bruge alt det tilgængelige indhold til noget, før vedkommende møder betalingen, er jeg helt enig i din placering. Jeg tror personligt på at det skaber størst værdi begge veje, ved at give så meget som muligt gratis, før betalingen skal ske. Jo mere tid en potentiel kunde bruger på at udfylde spørgsmål, jo større chance er der vel for at denne person bliver en betalende kunde? 

Du kunne muligvis køre en kommunikation i noget af denne stil: 

"Udarbejd en ejeraftale gratis, og se hvordan det fungere. Efterfølgende koster det kun fra 499,- at få den tilsendt" (eller hvad din service nu gør). Folk eeeeeelsker jo gratis ting, om det er IKEA blyanter, eller smagsprøver i et supermarked, eller gratis ejeraftaler på nettet :)

Håber du kan følge mig her, og bruge min feedback konstruktivt. 

God weekend! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Der er noget galt med dit link :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. Tak for input. Interessant vinkel med gratismodel vs. efterfølgende abonnement. Den er noteret :-)

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)