Hej, jeg søger et firma der kan lave en billig flot brochure til mit firma.. Vi er et pladebearbejdningsfirma, der klipper, stanser, laserskærer, bukker, svejser, sliber, montere mm. Så der skal tages nogle flotte billeder mm. Der skal vel laves en 1000 stk. Jeg har hørt om at man kan få vores leverandører til og betale gildet, hvis de får en annonce i, er der nogen der har kendskab til dette koncept?
Morten |
Hej Morten,
Flot og billig er altså to ting som sjældent følges ad
I MediaMouse vil vi kunne lave en flot brochure til dig, men jeg kan ikke garantere dig at den bliver billig. Prisen er ikke en konkurrence-parameter hos os.
Hvis der skal tages billeder, så skal I regne med, afhængigt af antallet af billeder, at foto-delen bliver dyrere end udarbejdelsen af selve layoutet.
Men hvis du er interesseret i et prisoverslag fra os, så skal du være meget velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
eller eventuelt give mig et ring på 22 72 66 72. Jeg skal bl.a. høre hvilken størrelse I ønsker den i, antallet af sider samt nogle ting omkring papirtykkelse, efterbehandling m.m. da alt dette har indflydelse på prisen.
Omkring det med at få levererandøren til at betale gildet er ikke noget unormalt. Næsten alle de kunder vi har inden for IT-branchen benytter sig af at få sat en eller flere leverandørers logo på deres tryksager, og derved kan "claime" en form for godtgørelse fra leverandørerne.
Det er dog meget forskelligt hvordan det konkret foregår. Nogle leverandører sætter et decideret "marketingsbudget" op for deres kunder. Jo mere kunden sælger af leverandørens varer jo højere sættes budgettet. Andre leverandører går ind på den specifikke sag og tager stilling til hvor meget de vil godtgøre. Typisk så godtgører de et sted imellem 50 og 100% hvis materialet udelukkende omhandler leverandørens produkt.
/Jesper