Undskyld mit franske - men HOLD KÆFT hvor er det en god idé. Folk har ingen tid, og har dårlig samvittighed overfor børnene. FANTASTISK.
Jeg vil gerne lave en pakkekalender til en kær ven, der måske vil blive lidt træt af legetøj... Var det måske en idé, at lave noget til voksne også? Hvis I kan nå det, så har 2 bestillinger herfra.
Jeg var faktisk inde og kigge på siden i dag, uden at have set denne tråd, da jeg søgte lidt rundt på nettet og jeg ærgrede mig helt vildt over, at der ikke var gaver som passede til min datters alder, 10 år. Ellers havde jeg helt sikkert købt, det er sjovt at man kan give en pakkekalender, hvor jeg ikke selv vidste hvad der var i, synes jeg :-)
Godt gået mi amigo. Sgu sjældent, at jeg overvældes af imponade, men denne gang er jeg nødt til at sende en lille klapsalve af sted. Men ikke nok med det - jeg har naturligvis anbefalet dig varmt til min søster, som har en pige på 2 og en dreng på 5. Mon ikke du får to bestillinger derfra inden længe....hun og min svoger er begge travle karrieremennesker og altså forældre, og passer dermed perfekt i din målgruppe.
Som en tidligere indlægsskribent foreslog, så ville jeg også købe alle lignende domænenavne, hvis jeg var dig. Det vil være en god og overskuelig investering for dig, og det vil fremtidssikre din forretning.
Det er en alt for sej idé! Det er jo noget næsten alle mødre i danmark kan bruge, det er en god målgruppe
Nu skal i bare holde fokus og som nogle af de andre har nævnt, så tror jeg det er meget vigtigt i hele tiden er et skridt foran potentielle konkurrenter. Der er sikkert mange der vil efterligne jer! køb alle de gode domænenavne osv, det er en god start..
Rigtigt god idé. Kæmpede selv med en pakkekalender til min kæreste sidste år, så måske kan du også fokusere på ældre målgrupper. Jeg har domænet mandelgave.dk, så det har da givet lidt inspiration.
Kan dog se trusler omkring at i fra januar har 10 mdr uden salg, og at konceptet er kopieret til næste jul - så sørg for at tilbyde andre produkter henover året. Da i har jeres ekspertise indenfor hvad børn vil have, kunne det være nærliggende at hjælpe med fødselsdagsgaver og andet for at aflaste de stressede forældre. Nu får i jo en kundebase, hvor i kan indhente oplysninger om barnets alder og fødselsdato.
Det er jo derfor, der er så meget at hente på Amino. Her fortæller man glad sin historie, og så kommer der så mange dunk i ryggen, der virkelig varmer ! Jeg har læst alle jeres mange fine input, hvoraf en del selvfølgelig allerede er en del af den strategi, vi har lagt for udviklingen af forretningen. Men tak alligevel.
To nye erfaringer:
1. Sørg for at finde leverandører, der kan følge med. Flaskehalse er noget af det mest stressende.
2. Google styrer (for dem der ikke vidste det ). Vi har spredt markedsføringen en del steder, men 6 ud af 10 kunder hopper ind direkte fra google.
Jeg synes, du skal supplere med ting og sager til voksne også. Man skal ind imellem deltage i sådan nogle fjollede pakkelege, og hvis jeg alligvel skulle købe gavekalendre, ville det være praktisk også at kunne få færdigindpakkede pakkelegepakker og værtindegaver med i samme omgang.