Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Og nu vælter ordrerne ind...

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i de seneste måneder læst de succes-historier der er dukket op. Hver gang har de givet ny motivation og blod på tanden til at klø på – så nu må det være min tur til at give tilbage.

Jeg har siden maj knoklet på for at realisere en idé, jeg fik ved årsskiftet: Lav en shop, hvor forældre kan slippe nemt og godt fra årets pakkekalender til børnene. Det har været et kæmpe slid fra bunden (det kender I alle), men jeg er kravlet over mange forhindringer med alle Aminoers hjælp. Har jeg været i tvivl om noget, så har jeg kunnet bruge inspiration og hjælp fra mange indlæg gennem tiderne.

Nu har www.pakkekalender.dk  været åben en måned – og det fede er, at kunderne er strømmet til! Og det i en strøm, vi (jeg, min bror og min kone) slet ikke havde forudsagt. Så nu hyrer vi ekstra hjælp til indpakning af ungernes kalendergaver og prøver at holde styr i alle løse ender.

Der har selvfølgelig været sure aftener og nedture i forløbet med tvivl på projektet. Men det opvejes til fulde nu, hvor butikken kører. Og det bringer smil og tro på fremtiden, når jeg samtidig hører, at danskerne for alvor har taget nethandel til sig og antallet af Dankortbetalinger er steget med 30 pct på et år.

Hvad jeg har lært? At gøre det, jeg er god til – og hente hjælp fra andre med forstand på de områder, hvor det kniber. Selvfølgelig i et omfang, det er muligt. Jeg troede eksempelvis, at jeg kunne designe en hjemmeside  med venstre hånd, men blev heldigvis klogere og hentede hjælp på den front tidligt i forløbet. Og undgik dermed at knække halsen på et håbløst stykke arbejde.

Jeg løber tilbage til pakkerne. Pøj-pøj til jer alle!

Mange hilsner

Storebror

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 00:00

Hej Storebror.

Tillykke med forretningen og godt gået.

Genialt koncept, som jeg tror vil vinde indpas hos mange.

God arbejdslyst.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 10:45

Fed ide, det vil ihvertfald hjælpe en del forældre :).. de plejer at være paniske i det 24 dage :D..

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:54

Hej Storebror.

Tillykke med forretningen og efterspørgslen.

www.julemalebogen.dk kunne evt. have jeres interesse- og ikke mindst jeres målgruppe.

Et nyt dansk kvalitetsprodukt, som kan special designes til jeres forretning.Gift

Med venlig hilsen

PB

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 18:24

åhhhr, Irriterende.....

Jeg kan ikke fordrage når nogen har fået en genial ide, som jeg godt selv gad have fået først.
Den ligger jo lige til højrebenet.

Nå, man kan ikke det hele. Godt tænkt og tillykke med succesen.

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 18:54

Fed ide, og jeg er glad på dine vegne.

Det er godt gået, og jeg håber at det går dig godt fremover med forretningen Wink 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:31

Ja god ide... Og så ligger udvidelsen - med adventskalenderen - lige til højrebenet :-)

Den har jeg selv lavet i samarbejde med en butik på et tidspunkt. Her kunne forældrene købe 4 produkter, til en samlet pris af ca. 300,- Nok meste til de lidt ældre børn...

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:40

Hej PB

Super god idé.

Hvis vi ikke bestiller i de kommende uger, så er Julemalebogen i hvert fald noteret til næste års pakkekalenderYes

vh

Storebror

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:00

Dumme svin... ja sådan kan man næsten komme til at tænke når nogen får sådan en super god ide, som både er simpel og åbenlys. Hvorfor fik jeg ikke ideen først?

Jeg syntes det er et super godt projekt, der er sikkert flere som prøver at kopiere den, men du har været først med den, og det er af afgørende betydning. Det er lige en af den slags nicher der mangler. Godt gået Yes

Og det med svin, det mener jeg selvfølgelig ikke - det er noget jeg spiser og ikke noget jeg siger om andre folk.

Lige et godt råd, snup alle de domæner der minder om dit for at evt. konkurrenter ikke ligger sig op af dit navn. Julegavekalender.dk, pakke-kalender.dk, pakkekalenderen.dk, pakekalender.dk osv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:47

Det ser rigtig fornuftigt ud. Godt gået :) 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)