Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se Anthony Robbins i Danmark med rabat

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Min gode ven Nicolai kan skaffe rabat på Anthony Robbins foredrag i Danmark. Jeg har selv set ham og han er god!
Se hvad Nicolai skrev til mig forleden:

Det er mig en glæde at kunne give dig mulighed for at opleve verdens absolut førende coach og præstationsudvikler; Anthony Robbins i Danmark.  En unik chance for at dele en fantastisk oplevelse med venner, kollegaer eller kunder.

Anthony Robbins har været en af mine mentorer siden 2002, hvor jeg oplevede ham for første gang.  Jeg har besøgt mange forskellige seminarer i mine 10 år som coach og mentaltræner, men ingen når Robbins i performance og evne til at skabe varige resultater. Jeg bruger hans inspiration og værktøjer hver dag og jeg vil garantere dig en oplevelse af de helt særlige.

Anthony Robbins holder to foredrag i Danmark. Et d. 23. november i København og et d. 24. november i Århus. Begge aftener fra kl. 1800 til cirka kl. 2300.

Der er ikke tale om samme indhold som arrangementet i Forum i marts, hvor han besøgte Danmark for første gang. Anthony Robbins kommer nu med et helt nyt og fantastisk inspirerende program: "LIFE AT THE PEAK - Create Your Extraordinary Life". Her vil han med sin enestående energi og dynamik og en lang række case-stories og eksempler tryllebinde deltagerne. Du vil indse at forandring ikke blot er mulig, men også let at opnå - hvis vi selv ønsker det og tager ansvar for eget liv.  

Robbins kaldes ikke for ingenting verdens bedste coach og inspirator. Han rammer hver enkelt person i salen, og man går derfra med et helt nyt tankesæt, klar til omgående at påbegynde de positive forandringer. Robbins er eminent til at skabe resultater såvel i arbejds – som i privatlivet.

Denne aften bliver en enestående chance til at identificere de ressourcer der kan skabe endnu bedre resultater på de områder du ønsker.

Hvad gør du eller dit team egentlig for at udnytte jeres fulde potentiale?

Hvor værdifuldt ville det være for dig eller dit team at lære fra manden som kender strategierne bag nogle af verdens mest succesfulde mennesker? Forretningsfolk som Bill Gates og Richard Branson, sportsstjerner som Michael Jordan og Tiger Woods, politikere som Nelson Mandela og Mahatma Ghandi.

Hvis du ønsker at komme med i København eller Århus kan billetter købes igennem Billetlugen på www.billetlugen.dk Priser fra 1196 kr eks. moms. Nævner du mit navn som reference, når du køber, får du 10% rabat. Hvis du ønsker at lave et firmaarrangement med over 3 billetter skal du kontakte Liss Nordstrøm på liss@leadershipintime.com 

Grib chancen nu for at give dig selv, din familie, kolleger eller forretningsforbindelser en oplevelse for livet.

De bedste hilsner

Nicolai Moltke-Leth

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:08

En skam det sælges som en halv mlm operation - det er simpelthen så mange plusord at jeg er stået af på linie 3.

Lidt for nyreligiøst til mig. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:12

Ronnikc:

En skam det sælges som en halv mlm operation - det er simpelthen så mange plusord at jeg er stået af på linie 3.

Lidt for nyreligiøst til mig. 

Det er nu kun synd for dig, han er altid udsolgt og bestemt værd at se.

Dbh Martin
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:21

Jeg ved det godt - og det virker også til at mange mennesker får meget ud af det og jeg har skam også selv deltaget i coach/mentor træning men det undre mig bare at det altid skal være så hypet og så "sælger"-agtigt. Men ok jeg passer måske ikke ind i målgruppen Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:47

Lad mig sige det på den måde. Hvis du ikke kan lide hypen i dette indlæg, så hold dig langt væk fra Anthony Robbins. Hans energi og facon er langt mere højtflyvende end det du ser her. Skal man høre ham, så skal man lægge sin danske skepsis væk og give sig hen, det er skide sjovt og lærerigt.

Dbh Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 08:34

Hvor pokker skal man indsætte referencen for at få rabat? Jeg ser ingen felter i bestillingsformularen dertil.. 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:40

Det undersøger jeg lige og vender tilbage.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:42

Jeg fik lige den nye tekst fra Nicolai, det forklarer tingene:

Kære alle sammen. Det er mig en glæde at kunne give dig mulighed for at opleve verdens absolut førende coach og præstationsudvikler; Anthony Robbins i Danmark.  En unik chance for at dele en fantastisk oplevelse med venner, kollegaer eller kunder.  Anthony Robbins har været en af mine mentorer siden 2002, hvor jeg oplevede ham for første gang.  Jeg har besøgt mange forskellige seminarer i mine 10 år som coach og mentaltræner, men ingen når Robbins i performance og evne til at skabe varige resultater. Jeg bruger hans inspiration og værktøjer hver dag og jeg vil garantere dig en oplevelse af de helt særlige. 
Anthony Robbins holder to events i Danmark. En d. 23. november i København og en d. 24. november i Århus. Begge aftener fra kl. 1800 til cirka kl. 2300.
 Der er ikke tale om samme indhold som arrangementet i Forum i marts, hvor han besøgte Danmark for første gang. Anthony Robbins kommer nu med et helt nyt og fantastisk inspirerende program: "LIFE AT THE PEAK - Create Your Extraordinary Life". Her vil han med sin enestående energi og dynamik og en lang række case-stories og eksempler tryllebinde deltagerne. Du vil indse at forandring ikke blot er mulig, men også let at opnå - hvis vi selv ønsker det og tager ansvar for eget liv.  Robbins kaldes ikke for ingenting verdens bedste coach og inspirator. Han rammer hver enkelt person i salen, og man går derfra med et helt nyt tankesæt, klar til omgående at påbegynde de positive forandringer. Robbins er eminent til at skabe resultater såvel i arbejds – som i privatlivet.  Denne aften bliver en enestående chance til at identificere de ressourcer der kan skabe endnu bedre resultater på de områder du ønsker.
Hvad gør du eller dit team egentlig for at udnytte jeres fulde potentiale? 

Hvor værdifuldt ville det være for dig eller dit team at lære fra manden som kender strategierne bag nogle af verdens mest succesfulde mennesker? Forretningsfolk som Bill Gates og Richard Branson, sportsstjerner som Michael Jordan og Tiger Woods, politikere som Nelson Mandela og Mahatma Ghandi.

De af jer som ikke er helt overbevist kan med fordel bruge nogle minutter på at se Anthony Robbins tale på " href="

">

Hvis du ønsker at komme med i København eller Århus kan billetter købes igennem Billetlugen på 70 263 267. Nævner du ”NICOLAI” som kodeord, når du køber, får du 10% rabat på alle kategorier. Husk dette virker kun ved telefonbestilling og IKKE hvis du bestiller online på  www.billetlugen.dk

Priser fra 1196 kr eks. moms. Hvis du ønsker at lave et firmaarrangement med over 3 billetter skal du kontakte Liss Nordstrøm på liss@leadershipintime.com som kan forhandle individuelle aftaler ved mange billetter. Grib chancen nu for at give dig selv, din familie, kolleger eller forretningsforbindelser en oplevelse for livet. De bedste hilsner Nicolai Moltke-Leth

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:56

Raket. Er der nogle der har et bud på hvorvidt man/jeg kan trække noget eller det hele fra? Jeg ville sørme blive glad hvis jeg kunne lade firmaet betale hele svineriet.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)