Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra garveriet til Produktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Ville høre om nogle af jer tilfældigvis kender et garveri (Gerne holland omegn eller tættere på)

Ligeledes om nogle kender til læderfabrikker med speciale i sko? (portugal, tyrkiet, polen) 

Dbh

Richard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Kan du skrive til mig privat på leszek@filmfactory.pl for at fortale hvilen slags sko du vil lave, og om du har brug for en troværdig skofremstillings fabrik? Jeg kender en i Polen, og de kunne have den rigtige læder som du har brug for. Hvorfor gider med at finde læderet, da dette kan ordnes af sko fabrikken? De kender bedst hvad kvalitet du skal have og hvor det kan findes til de rigtihe priser ... fordi de kober stort. 

Mvh.

Leszek 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Les:
Hvorfor gider med at finde læderet, da dette kan ordnes af sko fabrikken? De kender bedst hvad kvalitet du skal have og hvor det kan findes til de rigtihe priser ... fordi de kober stort. 

SUPER FEDT ARGUMENT !?!

http://www.mwcreation.net

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Les - tak for svar.

Nej - mener ikke fabrikken ved hvad der gavner mig bedst :-) vil helst finde garveriet først da jeg godt ved en del om skind og garvemetoder - men hvis den polske fabrikant af sko, kan samarbejde kunne det da være godt. Men jeg smider nok en besked hvis jeg ønsker at høre nærmere :-) tak.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)