Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshop - hjælp til prissættelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 1. Jan 14
Indlæg ialt: 48
Fra  NIWO Gruppen Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

>> Salg og prissættelse af webshop <<

www.tojnorden.dk

Går med tankerne om at sælge vores webshop, da tiden simpelthen ikke er til det, grundet arbejde ved siden af. 
Men aner ikke hvad den er værd??

Prisen skal ikke indeholde varelager, da jeg allerede har udregnet prisen på det.
Den har været oppe siden midt maj og har omsat for lidt over 3000.-, men mulighederne er store, hvis tiden er til det (vi er været for "dovne" og i tidsnød).

Med i salget følger:
- Køreklar Shopify shop
- Følgende 3 domæner: tojnorden.dk, toejnoerden.dk og tøjnørden.dk. Som alle er betalt tom. februar 2015
- Facebook side med 308 likes
- Instagram side med 781 følgere
- Mail hotel hos one.com, betalt tom. februar 2015, info@tojnorden.dk og fri mulighed for at oprette yderligere @tonorden.dk mails.
- Vi har ikke været inde over google ads eller SEO arbejde. (der er et gavekort til google ads med på 100kr.)
- Der er brugt ca.1000kr. på facebook ads.

Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe med en pris eller som kunne være interesseret?

Varelager kan selvfølgelig helt eller delvist tilkøbes, så man hurtigt kan komme igang 

Send mig gerne en PB eller en mali: nikolaj@tojnorden.dk

Mvh.
nikolaj 

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin hjemmeside I har lavet.

Desværre får man ikke rigtig noget videre for potentialet, da det man kan få købere til at betale for, er dokumenteret omsætning.

Så prisen vil blive lidt under det niveau, som vil være alternativomkostningerne for en køber, altså omkostninger ved at etablere en tilsvarende side. Måske lidt ekstra, fordi man overtager en kørende side.

Du er velkommen til at kontakte mig for en nærmere drøftelse.

Mvh. Thorsten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)