Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med kritik på webshop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svaret - med hensyn til specialpris, så er det ment som en rabat på vores side, og har som sådan ikke noget at gøre med andre.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke læst de andre kommentar, så noget går måske igen.

Lav knapperne i samme farve (Efter min mening) Da jeg synes det bliver alt for forvirrende med så mange forskellige.

På butikssiden er der for mange valgmuligheder i højre side, gør det simpelt. Læderure, metal ure osv. og så lav underkategorier til dem, som sort ur med læderrem og guldure osv. Det vil efter min mening gøre det hele langt mere brugervenligt, da jeg ihvertfald bliver forvirreret af så mange valgmuligheder inden for så lille et stykke plads.

Trustpilot kunne være lækkert så jeg kender tidligere kunders erfaring med handel hos jer.

I kunne nok godt sænke jeres priser lidt. Tog lige et hurtigt kig på ebay. Ved selvfølgelig ikke om det er fakeure som bliver solgt der, men mange af dem er de samme modeller som jeres, og de sælges for 100-150 kr.

Det var det fra mig. Forsat god aften.

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FBT

Tak for tilbagemeldingen!

Tænker du "Læg i kurv, indkøbskurv knap osv?"

Butikssiden skriver du i højre side - jeg tænker du mener i venstre side hvor alle modeller ligger? Vi arbejder lidt på, hvordan vi sorterer urene bedst, for at brugeroplevelsen bliver bedre.

Trustpilot ville vi gerne have på siden, men er blevet bedt om at fjerne af dem, da vi på nuværende tidspunkt ikke har interesse i at betale 800/kr pr måned for de få ekstra funktioner.

Angående priserne - så er det generelle priser for de shops i Danmark, som sælger urene. Det er klart, at man altid kan finde diverse produkter (om det er støvler, kopper, ure eller noget helt fjerde) billigere på ebay, amazon osv. Det er bare et faktum.
Priser i Danmark er bare højere :)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, lige en enkelt lille ting :)

Dankortlogoet i headeren skal du lige have rykket hen til de andre betalingskort :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Uheldigt tidspunkt du har ramt shoppen på!
Jeg er pt. ved at få dankortene til at vises ordentligt i headeren, men mine manglende tekniske evner ødelægger det lidt lige pt.
Forhåbentligt er det løst i morgen!

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja det må det have været :) Hvilket CMS er siden bygget op i ?

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er bygget op i Magento - er pt. ved at rette lidt på udseendet, så det får et nyt "touch" :)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, alle tiders - helt og lykke med projektet

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Kan se du har en spændende shop - har du en mail eller noget, jeg må sende noget materiale til, omkring mit andet projekt, hvor et samarbejde ville være muligt :)

Mvh Mathias

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mathias

Jep, du kan skrive til mig på support@wallartshop

Mvh.. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)