|
Således blæser TDC håndvarm luft i deres re-branding ballon, der skal hype det hedengangne TDC Kabel TV. Nu skal vi lære at sige ”YOUSEE”. Det er jo ikke så svært, da vi i et stykke tid har sagt ”YOUTUBE”. Et blændende og karakterløst rip-off på én gang. Det ville kun blive overstrålet af ”iTDC Kabel TV” eller ”iCable” Som TDC så enkelt formulerer det på en outdoor jeg så i morges (”Alt er nyt – Intet er nyt” det skriver de faktisk…), er dette simpelthen bare en ny gang lak, slasket over den gamle falmede lak. Må jeg foreslå de herrer reklame fyre/piger der har kogt dette himmelråbende frikassé slogan sammen, om at læse ”Fireballing” af Anthony Aconis Han siger bl.a. » Branding er degenereret. I takt med at alt
og alle er blevet brandet, er vi nu ved at brande os ihjel… Jacob |
Jeg er helt enig i dine tanker. Det et stort rip off, som virker lidt sølle. Debatten har også kørt på kommunikationsforum, hvor nogen mener at det er meget positivt, at TDC prøver at forny sig lidt. Den påstand er jeg sådan set enig i - Det er bare ærgeligt de kun fornyer sig på overfladen.
Bliv gratis medlem