Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Alt er nyt - Intet er nyt"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Således blæser TDC håndvarm luft i deres re-branding ballon, der skal hype det hedengangne TDC Kabel TV.

Nu skal vi lære at sige ”YOUSEE”. Det er jo ikke så svært, da vi i et stykke tid har sagt ”YOUTUBE”. Et blændende og karakterløst rip-off på én gang. Det ville kun blive overstrålet af ”iTDC Kabel TV” eller ”iCable”

Som TDC så enkelt formulerer det på en outdoor jeg så i morges (”Alt er nyt – Intet er nyt” det skriver de faktisk…), er dette simpelthen bare en ny gang lak, slasket over den gamle falmede lak. Må jeg foreslå de herrer reklame fyre/piger der har kogt dette himmelråbende frikassé slogan sammen, om at læse ”Fireballing” af Anthony Aconis

Han siger bl.a.

» Branding er degenereret. I takt med at alt og alle er blevet brandet, er vi nu ved at brande os ihjel…
..Vi er blevet lullet i søvn af en falsk tro på, at Onkel Brand nok skal passe på vores dyrebare bundlinje. Men det gør han ikke. Branding er blevet en disciplin, hvor vi udelukkende (gen)opfinder identiteten og glemmer selve forretningen.« .. Anthony Aconis

.. og jeg er så rørende enig. Du kan ikke bare brande dig ud af røde tal på bundlinien. Et (skræk) eksempel fra hans bog, er ved at blive ny virkelighed for Magasin (i Århus). En masse ninjarøg, ombygning, en stort opslået ”Grand opening” og reklameballoner. Men når alt det har lagt sig, er der ikke en anden og bedre forretning på den anden side.. Det er nøjagtig den samme service, oplevelse man får i dag, som for ½ år siden.

Surt at blive så ærgerlig, men jeg skulle bare af med noget røg..Confused

Jacob

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:47

Jeg er helt enig i dine tanker. Det et stort rip off, som virker lidt sølle. Debatten har også kørt på kommunikationsforum, hvor nogen mener at det er meget positivt, at TDC prøver at forny sig lidt. Den påstand er jeg sådan set enig i - Det er bare ærgeligt de kun fornyer sig på overfladen.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 19:48

Mon ikke det snarere handler om at udskille den sektion i et totalt separat firma, der så på et senere tidspunkt kan sælges fra som en selvstændig enhed?

Det er jo almindelig kotume ved overtagelse af hedgefonde...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)