Hej Alle, Jeg søger et trykkeri med rimelige priser, der kan trykke kalendre i A3. Da jeg er fotograf laver jeg tit kalendre for mine kunder, men da det er til private, har de som regel kun brug for et enkelt eksemplar. Altså skal jeg bruge: - En rimelig billig kalenderløsning Jeg håber der er en der kan hjælpe, for jeg vil gerne have en fast aftale i hus :) /Birgitte, FriskFoto |
FriskFoto:Hej Alle,
Jeg søger et trykkeri med rimelige priser, der kan trykke kalendre i A3.
Da jeg er fotograf laver jeg tit kalendre for mine kunder, men da det er til private, har de som regel kun brug for et enkelt eksemplar.
Altså skal jeg bruge:
- En rimelig billig kalenderløsning
- Et fast trykkeri så jeg ikke spilder tid på at lede efter nye trykkerier hele tiden (gør jeg nu fordi jeg ikke har fundet et sted der har kunne gøre mig helt tilfreds)
- Ca. 10-30 stk. om året
- Alle kalendre i A3 format
- Enten en færdig skabelon jeg kun skal uploade billeder til eller blot tryk af en kalender jeg sætter sammen
- Mulighed for at få en klar plastforside, en 13. side med forsidebillede og kalenderophæng på
- Mulighed for at uploade over nettet og få kalenderen leveret
- Hurtig leveringJeg håber der er en der kan hjælpe, for jeg vil gerne have en fast aftale i hus :)
/Birgitte, FriskFoto
Tryk i Danmark er dyrt!
En af mine venner har et rigtigt billigt og prof trykkeri lidt uden for London. Hvis du sender mig dine kontakt info skal jeg få dem til at ringe/skrive til dig.