Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må vi sælge dine produkter?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på amino. Vi søger lige nu nye produkter/services til at sælge og varetage i vores TM-firma, da vi trænger til udvidelse. 
I øjeblikket sælger vi sociale media kampagner og abonnementer til en ny opkommen applikation. 
Social Promotion ligger både inde med dygtige telesælgere, samt kørende sælgere, så vi er i stand til at håndtere lidt af hvert. 

vi udvider forretninger her fra den første september og vil derfor gerne starte samarbejde op med 1-3 nye firmaer.
Vi tilbyder lige nu hold på 1-5 account-managers til at varetage følgende opgaver; direkte telesalg, mødebooking og kundeservice
Alt efter opgavens omfang og område, så tilbyder vi no-cure no-pay løsninger eller et mindre opstarts gebyr den første måned af samarbejdet og så der efter no-cure no-pay.

Så sidder du med et fedt produkt, men mangler kunderne til at købe det, så kan vi hjælpe dig! Vi er i stand til at skabe gode resultater for både dig og dit firma, allerede fra første måned af! 
Så hvis du sidder i den anden ende med det rette produkt for os, så tøv ikke med at sende en besked til os på denne mail: jesperkarlsen-sp@hotmail.com eller kontakt os direkte på tlf: 22135538, så sidder vi altid klar til en uforpligtende samtale.

(Det skal siges at vi tillader os at vælge imellem hvem vi indgår samarbejde med, da vi også selv skal kunne stå inde for det, samt samtidig se en ide i det) 

MVH - Social Promotion

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville i kunne sælge en ydelse, eller mødebooke for et firma som mit ? www.daltek.dk og i et afgrænset geografisk område i DK ?

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og min partner har et rimelig stort projekt under opsejling - det er btb - hvis det har interesse, så send gerne en PM med lidt Info om jer selv

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uldal! Umiddelbart ville jeg sige, det ville kræve meget teknisk viden, men skriv evt. lidt mere om hvad du selv havde i tankerne omkring sådan et samarbejde til vores mail, og så kan vi jo tage den derfra, det er lidt nemmere.

- Jesper 

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper
Jeg har sendt dig en mail , mit mail program siger dog den ikke er modtaget , er det noget du vil følge op på ?
Mvh
Daniel Jensen

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel Jensen!

Jeg har efter at have snakket med min salgschef/partner fundet frem til at vi ikke ønsker et samarbejde med dig og din virksomhed, da det ville være for risikabelt for os da vi tror dit produkt, ville være alt for svært at sælge over telefon via direkte salg.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi har produktet wristease gå ind på wristease.dk

vi er et lille firma som mangler et skub fremad.

vi har et fantastisk produkt som vi har agenturet på i hele Europa og asien, vi mangler mangler bare nogle der kan sælger produktet.

vi er med på alt omkring markerings føring af sjove ideer.

men penge mangler også, derfor ville det være interessant for os at komme ind hos jer.

der vil være en rigtig god avance til jer kan jeg love.

skriv en besked til på

varerpartier@gmail.com

 hilsen

thomas madsbjerg

ejer

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej selvstændig38!

jeg kan ikke rigtig se hvordan vi skulle kunne sælge disse produkter over telefon eller via møde booking? Ville mene disse produkter ejnede sig mere til at stå i en fysisk butik eller til salg på en webshop, men mener i det modsatte så skriv endelig til vores mail og fortæl, hvorfor vi skal vælge jer og hvad vores opgave på dette produkt egentligt skulle bestå af.

- Jesper 

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op sikke mange spændene produkter og opgaver der bliver sendt ind på vores mail! Bliv endelig ved med at sende mulige opgaver ind vi ville kunne varetage for jer, så vælger vi de 2-3 bedste opgaver inden den 1 september.

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)