Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig åben! Hvad syns I?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 116
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære aminoer

Så er vi ved at være klar med den nye webshop for salg af højeste kvalitets te på nettet, og vi vil meget gerne have et par ekstra øjne på sagen.

www.tekompagniet.dk 

Vi har haft rigtig meget bøvl med den template, vi købte, så har brugt rigtig meget tid på at rette og er ved at stirre mig helt blind.

I første omgang fokuserer vi på kunder, der køber fra computer eller tablet, og så må vi få mobilkunder med engang, når alt andet spiller.

OBS: Vores shop ligger pt på en langsom server hos unoeuro, som vi regner med at flytte over til magentohotel, når vi har resten på plads, så jeg beklager loading tiderne på forhånd.

Håber I finder siden let at navigere rundt på, og vi takker på forhånd for bugsquashing :)

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:44

Rigtig flot! :)

Jeg ville bytte om på rækkefølgen på din forside - således at produkterne kommer først og derefter den lange tekst.

Vil lige tilføje: Telefon-ikonet stemmer ikke overens med teksten:

100% Tilfreds

30 dages returret

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 17:01

Tak for feedback, kan godt se idéen med ombytningen... skal jeg lige overveje :)

Er heller ikke helt tilfreds med de tre statements i toppen... hvad ville være vigtigt for dig, hvis du skulle købe te online?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 19:36

I går skete det endelig! Vi har kæmpet en sej kamp med bureaukratiet for at komme over startlinjen, men nu ruller vi: TeKompagniet er åben!

Vi sælger super høj kvalitetste (hvordan vil I stave det ved en google søgning?) fra Kina gennem vores egen leverandør, men indtil videre, er det kun os selv, der har bakset med at få det hele i gang; så hvis I vil være søde at gå ind forbi www.tekompagniet.dk, tjekke det lidt ud og så sende mig noget feedback, så vil jeg blive vildt glad :) I kan sende det direkte via chat funktionen, eller I kan poste det her. Op til jer :)

Rigtig god weekend herfra

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette er så absolut ment konstruktivt, - men det skrevne ord kan virke hårdt.

Der er ikke et øje tørt når jeg læser om den håndplukkede te, og hvordan i omhyggeligt har udvalgt de enkelte te-bønder, og jeg kan nærmest se jer for mig, stående i den kinesiske plantage og tage nogle dybe afslappende indåndinger. Det er som en ren Hollywoodfilm.

Meeeeen! Filmen knækker i dén grad når jeg under levering får fortalt at varen sendes direkte fra leverandør til mig. Det er hamrende utroværdigt at slå på alt den personlige omhu og "vi skal være bedste venner -skal vi" når det vel ret beset blot er dropshipping?

Det tog mig ikke lang tid at finde de billeder i bruger og endnu kortere tid at finde leverandøren. Lad os bare sige, at det heller ikke er Alfred der plukker tomaterne i Bilka. :-)

Jeg mener det faktisk godt, - men det i har gang i her kan give bagslag.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 20:07

In the face!

Jeg takker for kritikken, det skal vi selvfølgelig have fintunet :) Ordene har en voldsom magt!

Faldt du over nogen bugs?

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 20:34

Ja, ord er vigtigere end man lige skulle tro ;-)

Jeg synes "to the top" knappen er lidt nervøst flimrende når man begynder scroll, og herudover er teksten til knappen til at opdatere kurven en "updaterer" men det er jo småting ;-)

Der er ingen betalingsformer sat til i kassen,  men det ved i forhåbentlig godt.

God Weekend.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 20:56

nice spottet med "Updater"-knappen, den må jeg lige fikse, når folk er hoppet af igen :)

Det er fedt, så mange har været inde forbi og kigge nuher, men I må altså godt komme med mere feedback :D

Grunden til, at betalingsformen først kom frem, når man havde indtastet sine informationer, var fordi, vi havde valgt, de kun skulle vises for kunder i Danmark. Jeg kan godt se, det forstyrer lidt.

Hvad tænker I om problemer med svindel med credit kort?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:10

Dukkemageren:
Det er hamrende utroværdigt at slå på alt den personlige omhu og "vi skal være bedste venner -skal vi" når det vel ret beset blot er dropshipping?

Nu tvivler jeg på der er ret mange "alm" folk der ved hvad dropshipping er. Så tror nu ikke ret mange vil tænke de tanker. Foruden nogle af dem herinde fra.

Mvh. Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)