Hej alle Vi har netop lanceret vores nye siden www.spotcopenhagen.com, og vi kunne godt tænke os at høre lidt indput fra jer derude. Konceptet går i alt sin enkelthed ud på at give københavnerne (og også gerne folk ude fra!) muligheden for at se hovedstaden fra en ny vinkel. Vi har lavet en række ruter og anmeldelser, der med hvert sit tema gerne skulle give brugeren en god og anderledes oplevelse. Vi har lagt de første par ruter op, og vi er i gang med at lave flere. Også de billigere af slagsen... anmeldelserne vil vi gerne have skrevet af freelance skribenter på et senere tidspunkt. Det er meningen at alt materiale på siden skal være gratis og frit tilgængeligt. Det er netop derfor, at der ikke er indbygget en brugerfunktion eller lign. Så kom endelig med kommentarer. Både til koncept, men også til indhold og design. Hvis der er nogle derude, der har et par gode råd til hvordan vi lettets kommer i kontakt med annoncører, så lytter vi også gerne til det! Mvh. Mikkel Christiansen & Bent Outzen |
Det er et rigtig fedt design i har fået lavet, jeg synes det er meget anderledes, men samtidigt overskueligt og friskt design.
Som absolut ikke-københavner er det helt sikkert en side jeg kunne finde på at bruge, når der kommer lidt flere ruter.
Hvis jeg skal komme med lidt kritik er det;
Det er en sjov ide i har fået med ruterne, men når der kommer mange forretninger på listen, ville det være godt at kunne søge direkte på fx restaurant eller tøjbutik.
Det er lidt ulogisk at man skal lede efter adressen ude i højre side, når man er inde på en rute. Jeg kunne godt tænke mig at linket til hjemmesiderne stod fx lige under overskriften eller efter den beskrivende tekst.
Og så kunne det være fedt, hvis i får nogle af de små hyggelige steder med, som man ikke har hørt om med mindre man bor i Kbh.. fx hvor man lige kan finde de små butikker uden for strøget, som har specielle/anderledes produkter
Den boks i højre side på forsiden, hvor der står at man kan få ruten på mobilen.. det skulle måske stå lidt mere tydeligt, jeg havde slet ikke lagt mærke til det, før efter 15 minutter.. måske fordi der er så meget tekst man skal læse, før man ser det.. Måske overskriften i stedet for facts skulle være Få ruten på mobilen..
Jeg kan godt lide jeres beskrivelse af stederne.. i kunne måske supplere med et par eksempler på menukortet, hvilke varemærker butikkerne fører eller lign.