Hej Mikkel og Bent. Rigtig fed side. Den ser rigtig godt ud. Jeg synes også ideen er rigtig god, men der mangler selvfølgelig noget mere indhold på siden. Jeg kunne som jyde godt finde på at bruge siden i forbindelse med en tur til københavn. Som også en anden nævnte er det dog lidt svært at danne sig et indtryk af hvad siden vil lige med det samme. Der synes jeg det ville være godt at opbygge den så man ikke er i tvivl om hvilket indhold i har på siden når man kommer ind på den. I kunne evt. overveje at lave en engelsk version også så turister, udvekslingsstuderende og andre kunne bruge den til at få kendskab til byen. Håber i kunne bruge det til noget. Hilsen Kaspar
|
Hej
Syntes ligesom andre at det er en fed side i har fået lavet. Farve sammensætningen, identiteten og de visuelle elementer er helt i top. Og så er startsiden bemærkelsesværdi fattig på tekst - på den fede måde.
Der er stor konkurrence på startsiden imellem elementerne, og når man scanner siden, bliver ens blik hele tiden fanget af to "blinkende lygter" - nemlig turen med Frank og Casper, samt nyhedsbrevet. Ens blik veksler mellem de to elementer på siden - prøv evt. at droppe de animerede gifs og brug statiske billeder istedet, det vil gøre det meget mere roligt, samt konkurrence mindre, og det visuelle indtryk vil om muligt blive endnu større.