Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes!! www.spotcopenhagen.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har netop lanceret vores nye siden www.spotcopenhagen.com, og vi kunne godt tænke os at høre lidt indput fra jer derude.

Konceptet går i alt sin enkelthed ud på at give københavnerne (og også gerne folk ude fra!) muligheden for at se hovedstaden fra en ny vinkel. Vi har lavet en række ruter og anmeldelser, der med hvert sit tema gerne skulle give brugeren en god og anderledes oplevelse.

Vi har lagt de første par ruter op, og vi er i gang med at lave flere. Også de billigere af slagsen... anmeldelserne vil vi gerne have skrevet af freelance skribenter på et senere tidspunkt. Det er meningen at alt materiale på siden skal være gratis og frit tilgængeligt. Det er netop derfor, at der ikke er indbygget en brugerfunktion eller lign.

Så kom endelig med kommentarer. Både til koncept, men også til indhold og design. Hvis der er nogle derude, der har et par gode råd til hvordan vi lettets kommer i kontakt med annoncører, så lytter vi også gerne til det!

Mvh. Mikkel Christiansen & Bent Outzen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:22

Det er et rigtig fedt design i har fået lavet, jeg synes det er meget anderledes, men samtidigt overskueligt og friskt design.

Som absolut ikke-københavner er det helt sikkert en side jeg kunne finde på at bruge, når der kommer lidt flere ruter.

Hvis jeg skal komme med lidt kritik er det;

Det er en sjov ide i har fået med ruterne, men når der kommer mange forretninger på listen, ville det være godt at kunne søge direkte på fx restaurant eller tøjbutik.

Det er lidt ulogisk at man skal lede efter adressen ude i højre side, når man er inde på en rute. Jeg kunne godt tænke mig at linket til hjemmesiderne stod fx lige under overskriften eller efter den beskrivende tekst.

Og så kunne det være fedt, hvis i får nogle af de små hyggelige steder med, som man ikke har hørt om med mindre man bor i Kbh.. fx hvor man lige kan finde de små butikker uden for strøget, som har specielle/anderledes produkter

Den boks i højre side på forsiden, hvor der står at man kan få ruten på mobilen.. det skulle måske stå lidt mere tydeligt, jeg havde slet ikke lagt mærke til det, før efter 15 minutter.. måske fordi der er så meget tekst man skal læse, før man ser det..  Måske overskriften i stedet for facts skulle være Få ruten på mobilen..

Jeg kan godt lide jeres beskrivelse af stederne.. i kunne måske supplere med et par eksempler på menukortet, hvilke varemærker butikkerne fører eller lign.

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:20

Den er da ganske fed.

Jeg synes ikke om, at sidehovedet/logoet optager en tredjedel af skærmbilledet. Sammen med knappen til tilmelding af nyhedsbrev og reklamen er halvdelen af min skærm allerede brugt på ingenting. Og så er jeg hurtigt videre.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:41

Jeg kan også godt lide koncepet.

Men, jeg synes forsiden er lidt forvirende. Jeg gik direkte ind på din side uden at læse din tekst først. Der gik nogle minutter inden jeg fandt ud af konceptet. Hvis jeg var kommet forbi ved et tilfælde, var jeg nok ikke blevet der ret længe.

Når det så er sagt, kan jeg godt lige "Klovn Turen". Måske tager jeg den selv en dag :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Hej i 2

Konceptet er super fedt, det er fandme da et koncept man kan bruge til noget Smile  Yes

Overordnet er det meget flot design, men jeres kommunkation eller fokus er lidt svær lidt svært at få øje på med først, man forskellige slags stilarter og designelementer gør det svært lige at finde ud af hvad der er højest prioritet eller hvad man skal læs/ se før noget andet.

Det virker som om at alle designelementerne forsøger at udkonkurrerere hinanden, jeg ved ikke lige hvad der skal til men der skal virkelig strammes op, det som fylder mest er også det som er mest inaktivt(ikke klikbart) f.eks topbanneret(skal gå til forsiden) banneret med prige skal jo klart gå til ruten osv. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Skrevet kl. 09:18

Hej alle

Mange tak for jeres svar!

Det gennemgående kritikpunkt er forsiden - så vidt som vi kan tolke ud fra jeres svar - og det må vi jo så se på! Pt. virker det som en svær opgave at ændre alt for voldsomt på det hele. Men det skyldes nok at vi har siddet med siden i efterhånden mange uger, og derfor nok har kigget os lidt trætte på det hele :)

@ Nina

Der kommer bestemt også nogle anmeldelser af de små steder! Vi er i øjeblikket i gang med at hverve skribenter, der hver især kender København indefra og ud. Så vi skal nok få fundet de små steder du efterlyser! 

En søgefunktion vil også komme på et senere tidspunkt. Med den mængde indhold vi har nu, så var det ikke noget, der stod højest på vores to-do liste!

Et hurtigt spørgsmål... hvad skulle gøre at netop I, skulle benytte jer af ruterne? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28

freespeech.dk:

Et hurtigt spørgsmål... hvad skulle gøre at netop I, skulle benytte jer af ruterne? 

Flere billeder og beskrivelse afstedet og oversigt over mad, drikkevare, specialiteter, arrangementer, priser. mm, gerne i hurigt og overskuelig matrise, gerne en sammeligningfunktion af ruterne eller noget i den stil, og noget til for skellige aftener, den rolige polteraften, den-sjove-rute med comedy, danseaften-rute for 18-25 og for 25+ , gourme-ruten, bar-ruten, specialøl-ruten osv.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Skrevet kl. 09:47

Vi har mange af de ruter du omtaler liggende i baghovedet. Så de skal nok komme !:)

Ideen med ikke at have alle de informationer med du forespørger er, at vi ikke ville "overbelaste" brugeren med for meget info. Vi ønskede at bibeholde  et overskueligt og enkelt "design" til ruterne. Kunne en løsning være at alle disse informationer lå i den version af ruten, der kan downloades? Der skal selvfølgelig gøres opmærksom på dette et sted på rute forsiderne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21

Hej

Ja, det er kan jeg godt forstå, og dit forslag er en glimrende løsning.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:31

Jeg er ikke sikker på, at jeg ville følge en hel rute, eller bruge tid på at downloade en rute - Jeg ville nok bare skrive de steder op, hvor jeg kunne lide stedet ud fra beskrivelsen og tage der hen i min egen rækkefølge..

Hvis jeg skulle downloade ruten, skulle det i hvertfald være meget nemt og hurtigt og ikke tage ret lang tid..
Eller også skulle det være sådan, at jeg også selv kunne sammensætte min egen rute på siden, og få downloadet/sms'et kun lige præcis de steder jeg havde valgt og ikke nødvendigvis en hel rute, hvis jeg bare skulle bruge 2-3 adresser.. Men jeg kan godt se, at det måske ville ødelægge konceptet lidt.

Har i tænkt på at samarbejde med et datingbureau? det er blevet så moderne at date sådan at man møder flere mennesker på én gang og spiser sammen eller lign, og det kunne da være sjovt for dem at følge en rute..
Måske kunne i også lave en "rute-sampak", så man kunne købe fx klovn-ruten for fx 1200,- kr og så fik et "klovn-pas" som gav en frokost på på gastronomique, en gang aftensmad på kong gulerod og 2 flasker vin fra vinstue 90. Altså et slags rabatkort.. Det kunne da være en sjov julegave-ide.

En sidste ting.. jeg har det altid sådan, at jeg helst ikke skriver mit mobilnummer på en hjemmeside, hvis jeg ville have ruten på mobilen, fordi man så helt sikkert pludselig får indbakken fuld af alle mulige reklamer.. Så i skal nok gøre tydeligt opmærksom på, at man kun får ruten tilsendt og ikke andet spam.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)