Super du modtog min besked. |
Kunne også godt bruge et logo, så hvis I slå nye pladser op må du gerne sige til.
Super du modtog min besked. |
Hej Faran, Vi åbner først op for nye pladserne igen her i september men kan få et plads nu hvis du ønsker det. Jeg sender dig en PM. Vh Marc |
Vi kan ikke forstå hvorfor i ikke svare på vores mails. Som jeg har fortalt, har vi ikke meget tid. For skal bruge logo nu, da vi skal have det varemærke registreret, så hurtigt som muligt. For vi kan ikke komme videre med den del af processen uden logo. Og hvis i ikke kan levere alligevel p.g.a sygdom i staben, venligst skriv så vi kan finde anden firma. |
Er tilbuddet stadig gældende? Dbh Daniel |
Hej, Jeg har sendt dig en PM :) Vh Marc |
Hejsa. Hvornår planlægger du en ny runde tilbud? :) |
Vi har en del opgaver lige nu så der går noget tid før vi er på banen igen med et nyt tilbud men du får lige en PM. Vh Marc |
Marc og Tribe90 har lavet logo for mit firma. Jeg er yderst tilfreds med samarbejdet og den store tålmodighed de har udvist. Jeg kan klart anbefale Tribe90 som samarbejds partner. Mvh Mads Jensen / GoodComputer ApS |
Tusinde tak for de varme ord. Det var en fornøjelse at arbejde med dig! Vh Marc Tribe90 |