Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til grafisk design

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er godt nok en skam at det stumbleupon ikke virker til safari ! :8 øv
Fra Herning
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:38

Colorized > Det er en skam ja, men hvis du er meget interesseret i StumbleUpon, burde du snildt kunne installere det hvis du har Mozilla Firefox browseren på din Mac. Det er ikke noget jeg selv har prøvet af, men jeg kan ikke se nogen problemer i det.

Venlig hilsen

Esben

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 20:50
Jeg har lige downloadet FF tidligere idag.. men jeg kan nu godt li safari.. hehe.. nok en vanesag.. men jeg må da checke det ud.
Fra Herning
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:04

Det er helt sikkert en vanesag, men du kan jo vælge at bruge FF til StumbleUpon og så Safari til resten. Begge browsere er efter min mening ganske gode. 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:31

Inverster i nogle rigtig fede bøger du kan vende tilbage til når du har lyst til inspiration..

Har netop for et par uger siden købt mig 4stk om både Corporate ID, Logodesign og webddesign.. Og der er massere af lækker inspiration og teori omkring det..

Kig på Amazon, der findes de fleste ;) .. Men Saxo.com har også massere gode...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:37

Brian Fraende - InMoto Reklame:
Inverster i nogle rigtig fede bøger du kan vende tilbage til når du har lyst til inspiration..

Jooo... men bøger har det bare med ikke at blive opdateret i takt med de nye toner og trends.. De er gode til at lære at bruge værktøjerne, men som inspiration foretrækekr jeg dels nettet samt seminarer o.lign.

Apropos bøger. Er der nogen der kender bogen "Grafisk Kogebog" ? Det forlyder at man helt kan droppe grafiker udd. hvis man bare læser denne (uha, der er nok nogle grafikere der bliver edderspændte nu.. Wink )

/Jacob 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:12
Grafisk kogebog kan læses på en dag eller 2.. Det er de basale teoretiske ting der blir forklaret... en bog man burde ha læst på første år.. Den er ik videre speciel.. men ok at have at slå op i
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)