Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske godt køb Nokia 1 kr.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået mail om tilbud på en Nokia til 1 kr. Se den her Men ved ikke noget om den - har nogen af jer erfaringer med netop denne model ??? Og om prisen/abb. er passende eller kan gøres billigere andensteds

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:10
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:11

Er det forresten ikke muligt fra viceværtens side at blokere alle affiliate links? Virker helt skørt det her.

Tilmeldt 15. Oct 07
Skrevet kl. 21:16

-

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:39

Vil godt give Christoffer ret, da vi skal til at passe på med alle de affiliatelinks der kommer herinde. Det virker faktisk lidt mystisk. Der har godt nok før været andre sjove forklaringer herinde, lydende på at linket er kopieret fra nyhedsbreve osv., men hvorfor gør man da også det. Oftest vil jeg mene at man klikker på linket i nyhedsbrevet, hvorefter man kopierer linket fra sin adressebar. Jeg syntes bare meget peger på at det er en meget ulogisk metode.

Dette er ikke for at dømme nogle, bare et tegn til omverdenen om at amino.dk helst ikke skal være en store reklamesøjle, for folk som ikke kan finde en bedre indtjening andre steder. Det kunne nu egentlig være sjovt at finde ud af hvem som har affiliate-id: 1238173 hos tradedoubler (fra url: p=48511&a=1238173&g=16965286) - hvis Hanne ikke selv siger hvor linket er fra.

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Oct 07
Skrevet kl. 21:45

Hej

Det er bare fra en ven der sendte den, ved da godt lidt om det, men var interesseret i telefonen og så kunne jeg lige så godt bruge hans link og for mig kunen jeg ikke se problemet i at han tjente 20 øre eller hvad det er , så længe mine intensioner var reele, skal nemlig have købt ny telefon, men vil da godt ændre linket og så lader vi den ligge her :-) vil dog gerne høre om telefonen alligevel !

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:12

Er det ikke anden gang du "kommer" til at smide et affiliate link ind på en uge?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:14
Først og fremmest tillykke med navneskiftet - har du været til numerolog? Jeg troede egentlig du forstod holdningen til affiliate links den gang du hed Tina K. Hansen og lavede et lignende stunt.

Jeg har fjernet affiliate linket fra dit indlæg, og du bedes i fremtiden undlade at oprette den slags indlæg - det er jo alt for åbenlyst hvad din bagtanke er.
Tilmeldt 15. Oct 07
Skrevet kl. 22:34

Hej

Det er bare ok i sletter mine links, ville bare hjælpe en ven lidt .......... Hvordan sletter man sig som bruger og evt. ens indlæg for bestandig og så vil jeg bagefter oprette mig som bruger med kun seriøse indlæg hvis der skulle komme noget - men vil gerne slettes helt !

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:44
Hvis du vil have dine indlæg slettet må du vist have tegnedrengen op og donere til røde kors. Det samme er formodentlig nødvendigt hvis du ønsker dine brugere slettet.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)