Den gængse tid når man sidder og klikker rundt er alt, alt for langsom. Det skal slet ikke tage ~3 sekunder pr. pageload når man sidder og bruger en hjemmeside, som inviterer til at man klikker meget rundt, som man gør på Amino.
Hvert pageload tager 2-4 sekunder - men ca. hver 10-20. pageload ved mig tager meget, meget længere tid:

Der var en gang jeg tit var på Amino og sågar havde Plus. Men jeg bliver livstræt af langsomme hjemmesider og Amino er storslem, jeg føler i rimelig høj grad at jeg sidder og spilder min tid, fordi det tager så lang tid at loade siderne.
Max 1 sekund er den tid et pageload må tage, når det er af den natur Amino er.
Det er ret simpelt det med svartider. Blokere i alle reklamerne med Adblock og Ghostery Appen vil i knap halvere jeres svartid når i surfer. Begge Apps lukker dog for nogle funktioner i Amino.
Så er man også helt sikker på, at man på ingen måde bidrager med noget økonomisk til Amino, så der er penge til at løse problemerne med loadtid.
Min Mac vil slet ikke kunne vise hjemmesider som EB.dk med alle deres reklamer, så begynder Mac'en at blæse helt vildt!
Så er det vist tid til en ny Mac :) Både min MacBook Pro og min MacBook Air kan uden problem håndtere det - uden at gå amok.