Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er uhyre langsom?

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Svenninggaard:
Det er ret simpelt det med svartider. Blokere i alle reklamerne med Adblock og Ghostery Appen vil i knap halvere jeres svartid når i surfer. Begge Apps lukker dog for nogle funktioner i Amino.

Men hvis man nu blev PLUS så vil man ikke have alle reklamerne SAMT man vil beholde de funktioner som ellers bliver lukket af Adblock OG man vil få adgang til flere.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

OT;

Rune Svenninggaard:
Det er ret simpelt det med svartider. Blokere i alle reklamerne med Adblock og Ghostery Appen vil i knap halvere jeres svartid når i surfer.
Dårligt råd.

Accepter reklamer - indtægterne er er med til at udvikle sitet.

PS. Jeg oplever ikke problemer med hastigheden. Og jeg er ikke Plus - og ser alle reklamer. Og fravælger indlæg osv.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
Er det forsiden som loader langsomt, debattråde eller hele siten som er langsomt.
Hvis I går i google analytics - kan i se udviklingen i loadtid over en valgt periode - prøv det - det er faktisk en rigtig god pejlesnor på om noget er galt - (det har jeg lært) -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er plus og se derfor ikke alle reklamer men har uhyre langsomme loadtider. Det er i hovedsag ved klik på indlæg - men værst er det ved besvarelse af indlæg, hvor der kan gå 30 sek inden den kommer op med den side der viser mit svar. 

Herefter skal jeg så klikke for at komme tilbage til selve debatten (igen let 10 sek) og vil jeg i debatter jeg følger/selv skriver i, skal jeg ha nyt klik på det - nye 10 sek, for at være tilbage og se de svar der er på de debatter jeg direkte deltager i

Mange klik og ofte som nævnt 10 til op til næsten 30 sek ventetid på load

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne jeg smide 200k og få det her løst, ville jeg gøre det. Det har vi nemlig gjort flere gange, men ingen kan gøre noget særligt.
Der er mange gode ideer og de fleste er prøvet og en smule har det hjulpet, men ikke nok.

Vi har en lorteplatform desværre og selvom vi lige igen har haft dyr konsulent på i en uge, er status nogenlunde som før.

Vi kan dog glæde os over mobilversionen kører super godt.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Kunne jeg smide 200k og få det her løst, ville jeg gøre det. Det har vi nemlig gjort flere gange, men ingen kan gøre noget særligt.
Der er mange gode ideer og de fleste er prøvet og en smule har det hjulpet, men ikke nok.

Vi har en lorteplatform desværre og selvom vi lige igen har haft dyr konsulent på i en uge, er status nogenlunde som før.

Vi kan dog glæde os over mobilversionen kører super godt.

Det er garanteret allerede blevet overvejet. Så i stedet for at spørge om I ikke har overvejet at bygge forumdelen op fra bunden og migrere data til den - så vil jeg hellere høre lidt om de overvejelser I har gjort.  Evt. hvorfor I har valgt ikke at gøre det?

Mit spørgsmål er naturligvis med udgangspunkt i, at jeg mener at have læst et sted, at Amino kører på noget kommercielt community-gøgl, fra en biks der siden da har valgt at ændre hele deres strategi? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Kunne jeg smide 200k og få det her løst, ville jeg gøre det. Det har vi nemlig gjort flere gange, men ingen kan gøre noget særligt.
Der er mange gode ideer og de fleste er prøvet og en smule har det hjulpet, men ikke nok.

Vi har en lorteplatform desværre og selvom vi lige igen har haft dyr konsulent på i en uge, er status nogenlunde som før.

Vi kan dog glæde os over mobilversionen kører super godt.

Amino får vel også flere og flere besøgende det sidste års tid, så det trækker vel også ned i hastigheden?

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Krydser fingre for at der kommer en løsning, for når det er helt slemt orker man ikke engang svare på en tråd næsten.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er ihvertfald et par quickfixes, om det så giver noget i forhold brugeroplevelsen af loadetiden er en anden sag, men der er ihvertfald plads til forbedringer.

http://gtmetrix.com/reports/amino.dk/36UwH6YX

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Her er ihvertfald et par quickfixes, om det så giver noget i forhold brugeroplevelsen af loadetiden er en anden sag, men der er ihvertfald plads til forbedringer.

http://gtmetrix.com/reports/amino.dk/36UwH6YX

Mvh. Martin



Tro mig, alle småting er lavet og de få der ikke er, er der en forklaring på.
Der er ingen lette fikses, tro mig!

De bedste hilsner

Martin

 

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)