Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj (primært t-shirt)

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads

Fabrikken er en af de mest kendte janpanske tryk og embroderings fabrikker hvis ikke den mest kendte. De har deres hovedkontor og en fabrik i japan og den anden del her i Shanghai. Fabrikken her ledes af en gruppe Japanere der har embroderet og trykket tekstiler i over 20 aar saa de kan deres kram.

Det er ret svaert for mig at give nogle pris eksempler, men selvom kvaliteten er usammenlignelig er det ikke saa dyrt som i Danmark. de her folk goer tryk til en kunst og gaar op i det perfekte resultat med liv og sjael.

Skriv lidt om hvad du har i tankerne og saa kan vi snakke mere paa mailen eventuelt. jens@kinakontakten.com

hej hej

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:01
Hvis i vil lave et tøjmærke selv (også kun t-shirts) så kan i IKKE bruge alle de der "danske" t-shirts trykker til nogen.  Der nogen grunde til det, jeg nævner i flæng...

Der mangler nake label i egen design.

Der mangler label i form af små woven labels her og der. i egen design.

Der mangler et pris skilt i egen design. 0

Der mangle texture i trykket, altså ikke bare farver og faldtryk. (texture tryk kunne eks. være 3D, altså evt. en rug overfalde med div. mønster osv)

Der mangler indpakning til hver tee

Der mangler egen snit og cut (syning. også bare på en "simpel" Tshirts ) 

Der sikkert fler mangler men husker ikke lige dem alle pt...

Anyway dette laves i eks. Polen, Tyrkiet, Bulgarien, Indien osv osv.   Minimum order ofte 250. men ofte 1000 stk. Men så er prisen også billiger pr stk. end ALLE de der DK reklame trykerier,   man kan IKKE kalder det EGEN MÆRKE TØJ hvis man bruger disse folk, Dem bruger man til rekalme tryk for et firma, sports klub osv..  Det er så easy at se at det kun er REKLAME / standart t-shirts, der bliver brugt også trykket...  Så gå ikke fejl af REKLAME TØJ og RIGTIG tøj mærke (brand) hvis man vil sælge til evt. en butik som grosist.

Fra Greve
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:07
Hej, jeg kan lave dine tryk og til en meget fornuftig pris idet jeg er alene og skal ikke aflønne nogen, jeg trykker til mange forskellige personer og firmaer, store som små, jeg kan trykke 1 eller 1000, du bestemer, giv mig et ring......

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 17:28
Vil gerne modtage tilbud på t-shirt tryk. Skriv en PB med hvilke oplysninger du har brug for :-)  Skriv endvidere hvis det er muligt at få eget mærke i nakken etc. da det vil være en fordel :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Greve
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:19
Det er muligt at få eget mrk. i nakken, det kræver dog en stor bestilling, jeg har brug for antal for at kunne regne en pris til dig, ligeledes hvor mange farver trykket skal være i, husk, jo flere farver jo dyrer bliver det, dog kan man printe på en speciel folie for derefter at varme folien på tøjet, det er dog mindre holdbart. filen skal helst være i EPS format, ellers Tif, JPG osv.

Til sidst vil jeg opfordre dig til ring til mig, det lidt nemmere at forklare div muligheder over tlf.

EZ4U  v/Bonny Kruuse

Håndværkervænget 23C

2670 Greve
4369 4213 - 2927 4212
www.ez4u.dk
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)