Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen måde hvorpå man kan skjule sinHTML kode

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank:
ey,

Du kunne f. eks gøre sådan så at man ikke kan højre-klikke, og derfor ikke kan trykke vis kilde hvis nu det var din egen hjemmeside... Men det er vidst ikke helt det, som du spørger ind til eller?

Det vil du jo altid kunne omgå ved at tilføje: "view-source:" foran URL'en. 

vh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:17

Frank:

Du kunne f. eks gøre sådan så at man ikke kan højre-klikke, og derfor ikke kan trykke vis kilde hvis nu det var din egen hjemmeside... Men det er vidst ikke helt det, som du spørger ind til eller?

Det var i gamle dage man kunne gøre det. Nu hjælper det ikke.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:26

ZINE:
kan man skjule sin html kode så andre ikke ser hvor det kommer fra

Hvad mener du med "hvor det kommer fra"? Hvad er "det"? 

Mit forslag er at du forklarer hvad det er du ønsker at opnå. Så er der større chancer for at nogen herinde kan se om det er teknisk muligt :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 15:46

hej alle det jeg tænker på er .At jeg sætter HTML code på min hjemmeside så andre hjemmeside ejer kan kopir det og sæt det på ders hjemmeside ,håber i forstår hvad jeg mener .

ps jeg er virklige dårlige til at forklarSmile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ZINE:
At jeg sætter HTML code på min hjemmeside så andre hjemmeside ejer kan kopir det og sæt det på ders hjemmeside

Så tror jeg flere har forstået dig ret Smile 

Dog tror jeg du mente de ikke skal kunne kopiere det. Det er dog normalt ikke optimalt at gøre det, da HTML alligevel ikke er raketvidenskab Smile

Men, hvis du vil gøre kildekoden uforståeligt kan du gøre det med en html encrypter:
http://www.iwebtool.com/html_encrypter

Problemet er bare at det så er kode du skal smide ind som et html-dokument og koden er JavaScript. Og det er sjældent en god idé at sætte beskyttelse for kopiering højere end brugervenlighed til dine besøgende Smile 

Når du kigger i kildekoden med Google Chrome er den totalt uforståeligt, men vælger du "Vis sideinformation" eller lignende - så får folk alligevel HTML-koden.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 16:23

TUSIND TAK det var lige det.... jeg beklager til alle der har misforstod mig .

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)