Hej alle, |
http://www.forbrug.dk/Test-og-raad-foer-du-koeber/Ehandel/Nye-Regler
der finder du vist de fleste svar
Hej alle, |
http://www.forbrug.dk/Test-og-raad-foer-du-koeber/Ehandel/Nye-Regler der finder du vist de fleste svar |
Tak, det var lige det med forringelse af varernes værdi... |
det har jo været til debat her i massevis og på alle andre fora og nej du er ikke alene Hvad vil du opnå - det er en lov - brug den til din fordel, den forsvinder ikke Mit eget input er:1 - jeg tror meget få mennesker aktivt vil returnere noget egentlig brugt 2 - jeg forventer at praksis hurtigt vil vise OK til 0 kr retur for ex parfume der er lidt brugt - deodoranter osv - og at præcedens vil blive at shoppen fuldt får dækket en evt forringelse ved bruget - 3 - brug det aktivt i salget ved at vise hvor sikre forbrugerne er i nethandel 4 - skriv tydeligt ved handel hvad I nedskriver med ved brugte varer, en køkkenstol behøver det måske ikke - en sweaters en x % - en cigar 100% ned 5 overvej en "shop i shoppen" hvis I er store og har meget retur - sælg de "brugte" der - så kan I også bevise jeres værditab og vil stå supergodt i forhold til forbrugerråd osv 6 gå ikke på tv og i aviser som grædekoner over noget der næppe ændres, det gavner ikke jeres shop at i forventer at rigtigt mange kunder dybt fortryder handelen med jer vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com