Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside regning ! HJÆLP !

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nuancerer billedet lidt. Her kommer designeren i hvert fald indirekte med en erkendelse af, at beløbet 3.500 kr. har været nævnt i jeres drøftelser. Om det vil være nok i en retssag er svært at vurdere, og det skal også ses i forhold til, hvilken opgave I aftalte skulle løses.

Men hvis han har givet pris på ét stykke arbejde til 3.500 kr., og han på et tidspunkt må erkende, at opgaven bliver større end forventet, og at prisen også tilsvarende bliver større, så er han selvfølgelig forpligtet til at kontakte dig straks og høre, om du er interesseret i, at opgaven udvides, og at prisen forhøjes. Gør han ikke det, er der stor sandsynlighed for, at han mister kravet på ekstrabetaling, også selv om han har udført mere arbejde end oprindeligt aftalt.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hele tiden sagt at beløbet skulle være på 3.500 kr, for det var mit budget

Men hvordan han sætte yderlige 4.300 kr ekstra på regningen ved jeg ikke, og fik også et chok da jeg så regningen. Manden er slet ikke til at komme i kontakt med, der går så langtid før jeg for et svar. Sidste gang jeg spurgte til min hjemmeside, gik der 8 dage inden han havde læst min facebook besked, og svarede ikke tilbage. Jeg har prøvet alt, men det godt nok psysisk for en, når man slet ikke kan komme i kontakt med vedkommende, og gerne vil have en god dialog. 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)