Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underlig rykker fra ADVIS

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg modtager en regning den 22/5 det en rykker på 100 og ikke andet, der står ikke hvad den er for.

Er i kontakt med support og for at vide at jeg skylder 186,25.- (inklusiv rykkeren)jeg beder dem sende en samlet regning til min mail, og jeg får at "JA" der kommer dog ikke noget, tager kontakt til dem Mandag. Der snakeer jeg med en medarbejder han siger det ikke er muligt at sende en samlet regning, så han sender to +73 numre og jeg betaler samme dag.

Jeg får så den 3/6 en brev for advis om det skyldige beløb på 0.- + diverse.

Det der er sket er at de har sendt det til inkasso før jeg har haft mulighed for at betale.

Jeg mener dog at de to betalings numre han har sendt er vel regning, desuden er jeg ikke blevet oplyst om at det var sendt til inkasso.

Sq godt nok nemt at "lave" penge hvis man har et inkasso firma.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Men vil de trække regningen inkassosagen tilbage så? - i så fald - få det på skrift! Der er uden tvivl noget galt med deres rykkerprocedure, hvis det er foregået som du beskriver.

Der går jo desværre et par dage før de har snøvlet sig sammen til at bogføre indbetalingerne i de telefonselskaber, så det kan meget vel have krydset hinanden. Har en erfaring der siger mig, at de internt i de store selskaber har lidt svært ved at kommunikere mellem afdelingerne.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)