Jeg er ked af din kritik, men det er rigtig svært at gøre alle tilfredse desværre.
Absolut... - Og gør i også bare så mange tilfredse at i kan leve af det, er det jo fint. :)
Hej Carsten
Vi kan godt leve af det, men det er også kun fordi vi gør meget for at lytte på folks behov. Det gør mig oprigtig ked af det, når du og andre er utilfredse. Men som du sikkert ved fra din egen forretning, så har folk meget forskellige synspunkter og behov og det er derfor sindssygt svært at navigere så alle har armene over hovedet. Men jeg hører hvad du siger og tage det til mig.
Ja det er da helt ok, hvorfor skulle det ikke være det?
Så vidt jeg har forstået er argumentet for at låse tråde og henvise til freelancer, at det er for hæve kvaliteten i debatten.
Jeg kan ganske enkelt ikke forstå at reklameindlæg for ting, der intet har med iværksætteri og selvstændigt erhverv at gøre, så er helt i orden.
Det kan godt være det ikke er brud af amino regler for annoncering, men i min optik er det da mere larm, end forespørgsler på pris af ydelser, der kan trækkes i regnskabet og er relevant for den enkelte iværksætter.
Men da jeg åbenbart er den eneste af den holdning, skal jeg undlade at larme mere i tråden.
Så vidt jeg har forstået er argumentet for at låse tråde og henvise til freelancer, at det er for hæve kvaliteten i debatten.
Jeg kan ganske enkelt ikke forstå at reklameindlæg for ting, der intet har med iværksætteri og selvstændigt erhverv at gøre, så er helt i orden.
det er vel ren forretning. Begge dele støjer da i debatten - men salgstilbud er jo for folk der har betalt for det. Det kunne man vel kopiere på retten til at bede om freelance tilbud til OK for +brugere, men der er der en egen funktion til det. Ser det nu ikke som så slemt, men forstår da givet at man kan undres
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER