... Du skal i stedet lave en freelance opgave. - Uanset om du bare søger en enkelt times hjælp til noget! |
Er det Johns bog du citerer , eller er det en af apostlene?
... Du skal i stedet lave en freelance opgave. - Uanset om du bare søger en enkelt times hjælp til noget! |
Er det Johns bog du citerer , eller er det en af apostlene? |
Men salg af sexlegetøj er ok: http://www.amino.dk/forums/t/231533.aspx ??? |
ja salg er OK hvis man er plus medlem som jeg forstår det - og så er sexlegetøj vel ikke værre end så meget andet :) |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Carsten, Har været ude for præcis det samme, her søgte jeg nogle der kunne anbefale en programmør - EN ANBEFALING - min tråd blev også låst og fik en mail at jeg skulle bruge freelancer - hvad hjælper det når man søger anbefalinger eller gratis hjælp hvis man kunne være så heldig - tvivler på at man finder gratis hjælp på freelancer :) Måske Martin Thorborg kan fortælle hvorfor ? Jeg skrev også et indlæg for et par dage siden hvor jeg var på jagt efter en tekstforfatter til et par opgaver med mulighed for mere arbejde - dette var i Aminos øjne et jobopslag og skulle koste 300 kr. :S ja man kan undre sig over mange ting, jeg overvejer at droppe min plus status - man får jo ikke rigtigt noget for det alligevel når man skal betale ud over ... |
Jeg HAR droppet min. - Den udløber på et eller andet tidspunkt. - Der er for mange konger nu, synes jeg. Men det må de selv om, det er jo ikke min forretning. - Så jeg bestemmer jo heller ikke hvordan den kører. |
|
Jeg tror der er mange herinde der godt kunne bruge sådan en we-wibe :-) Nævner ingen navne. |
Altså... Der må jeg give John ret... Hvis ikke det er ulovligt at sælge, så er det vel for f..... også og at reklamere for det? |
Ja salg ville være ok - hvad der ikke er ok er at når man søger råd og vejledning eller anbefalinger så bliver man låst og henvist til freelancer - skriver man så en annonce her som kunne have en antydning af at der er tale om mere end en opgave skal man hoste op med flere penge. |