Det eviggyldige spørgsmål er i spil igen: |
Det bedste shopsystem efter din mening?
Super læsning - tusind tak! |
Magento Magento Mangento :) Har prøvet de forskellige systemer, og jeg kunne aldrig finde på at gå tilbage fra et magento system, det er efter min mening bare vejen frem. |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Super! |
Har også hørt meget godt om Magento :-) Men det har vi nu også om presta shop. |
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Salg af emballage www.billigEmballage.dk
Jeg tror det meget kommer an på, hvad man har været vant til at bruge. Nu var min første shop en Prestashop og jeg har siden hen prøvet at installere WooCommerce og Magento på et par testservere og det virkede fuldstændig håbløst for mig. Men det er garanteret lige omvendt, hvis man har været vant til at bruge Magento først og så kommer til Prestashop. Om det ene er bedre end det andet? Tjaeh... jeg ved det ikke. Hvorfor svarer jeg så? Jeg ved det ikke.... :D |
Ja, jeg har også hørt meget godt om PrestaShop, men jeg har godt nok aldrig mødt et system, der strittede så meget imod, næsten hver gang jeg vil ændre noget... Og jeg har ellers brugt mange forskellige cms efterhånden. |
Hvorfor er det så vigtigt at det kan flyttes? Jeg vil til enhver tid anbefale Shopify. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Der er meget at sige om de forskellige systemer, de har alle deres svagheder. Jeg kunne godt lide oscommerce fordi 99.9% af modulerne kunne du finde GRATIS og installere, men systemet er desværre de seneste snart mange år blevet forsømt og er ikke fulgt med, derfor er der egentlig kun 3 store spillere nu på markedet wordpress, prestashop og magento. gor at oscommerce skal komme med på vognen igen skal det kodes helt om efter min mening, da det er kode på kode der er blevet tilført med tiden og derved er koden blevet meget rodet og er i øvrigt forældet. Wordpress er godt for mindre shops og der er rigtig mange GRATIS moduler du kan hente. Men prestashop og magento er nok mere en smags sag og økonomi end det er muligheder for udvikling, det er begge rigtig gode systemer, der er fulgt med tiden. |