Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste shopsystem efter din mening?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento, magento eller magento

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rie Wiberg:
Det eviggyldige spørgsmål er i spil igen:

Hvilket shopsystem synes du er det bedste - og hvorfor?

Du får det svar som jeg altid giver: Det findes ikke. Du kan ikke bruge andres svar fordi du skal gøre dine egne erfaringer med systemerne. Hvad der virker for dig virker måske ikke for andre og omvendt.

Rie Wiberg:
Så hvad synes du? Hvad er det magiske system, der kan hjælpe mig med at bygge en shop, der konverterer r.... ud af bukserne?

Der er ikke noget magisk system der kan bygge sådan en shop. Alt afhænger af hvordan DU markedsfører dig og hvordan DU holder kontakten med dine kunder. Hvis dine produkter er noget juks så kan et superfedtblæret system ikke konvertere ordentligt, men hvis du har nogle fede produkter og behandler dine kunder ordentligt så kan en almindelig statisk html side konvertere så du drømmer om det om natten.

Rie Wiberg:
Så længe det er php

Med mindre at du selv skal sidde og kode eller at du har en på sidelinien der kan det så skal du som ejer slet ikke begynde at fortælle om hvilket sprog der skal bruges. Om det er Perl, ASP, .NET, php eller noget helt andet har ingen betydning for om det er et godt system du får. Jeg har set elendige systemer i php og geniale systemer i .NET så sproget er helt nederst på listen over krav.

Rie Wiberg:
Jeg roder gerne med kode (html, css, php) i lettere udstrækning for at få systemet til at gøre præcis, som jeg vil - uden at jeg dog er decideret programmør.

I så fald så skal du helst holde fingrene fra din webshop med mindre at det er på en testshop. Fordi hvis DU laver en fejl i koden du ikke kan rette så kan du miste penge på mistede ordre samt en ekstra regning fra en programmør for at lave det du vil have lavet samt rette din fejl..... been there done that :) Fokuser på det DU er god til og lad andre om at lave kodefejlene... så kan du altid sende aben videre :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Niels Henriksen:

Der er ikke noget magisk system der kan bygge sådan en shop. Alt afhænger af hvordan DU markedsfører dig og hvordan DU holder kontakten med dine kunder. Hvis dine produkter er noget juks så kan et superfedtblæret system ikke konvertere ordentligt, men hvis du har nogle fede produkter og behandler dine kunder ordentligt så kan en almindelig statisk html side konvertere så du drømmer om det om natten.

Den får du 5 stjerner for. Jeg ser den største succes blandt de af vores kunder der fokuserer på at være en dygtig købmand i stedet for en dygtig tekniker.

Teknik skal understøtte en god forretning, men det kan ikke kompensere for dårlige produkter, priser, tekster, service, mm.

Magento er en platform der brillerer ved at kunne vokse med virksomheden, forudsat at fundamentet er lavet korrekt. Det kan ligge beslag på for stor en del af likviditeten for en nystartet webshop et reelt budget.

Hvis du vil gå Magento-vejen, vil jeg gerne tage en dialog med dig om vores mulighed for at tilbyde Magento på et SaaS-basis. Det kan bedst sammenlignes med Dandomain, Shopify, etc.
Vi tilbyder en Magento-installation der er væsentlig bedre end blot standard-installation, hvor der er en del features der forbedrer din SEO-performance. Samtidig er der nogle værktøjer til at gøre din arbejdsdag mere effektivt. Vi yder så brugersupport på den og tager fuld ansvar for driften. Den dag du vokser ud af vores løsning vil du, i modsætning til de andre hostede løsninger, kunne få flyttet din shop ud af vores SaaS-løsning og fortsætte udviklingen på den i den retning som din virksomhed kræver. Det synes vi er en smart start for en shop.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:07

Niels Henriksen:

Selvfølgelig er kundeservice, produkter, markedsføring etc. vigtigere end detaljer på shoppen. Men det har vi på plads; og nu skal shoppen optimeres, så den konverterer endnu bedre

Niels Henriksen:
Med mindre at du selv skal sidde og kode eller at du har en på sidelinien der kan det så skal du som ejer slet ikke begynde at fortælle om hvilket sprog der skal bruges.
.

Jeg er ikke ejer men webmaster for det her firma, og der er ikke nogen til at rode med koden, med mindre vi køber ekstern hjælp. Derfor skal systemet helst være i et sprog, som jeg har bare en smule indsigt i - ikke så jeg kan sidde og kode, men det er rart at være i stand til at flytte en knap lidt længere op på siden eller lignende små-operationer uden at skulle hyre hjælp udefra.

Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 12:11

Tommy:
Hvis du vil gå Magento-vejen, vil jeg gerne tage en dialog med dig om vores mulighed for at tilbyde Magento på et SaaS-basis.

Tak for tilbuddet.   Smile

I første omgang vil jeg lige kigge på Magento og se, hvad det kan ud af boksen.
Det ville klart være rart at have nogen til at stå for det tekniske, så jeg kan koncentrere mig om en masse salgsfremmende ideer, men jeg skal lige have overblik over, hvor meget det tekniske egentlig ville fylde. Hvis det viser sig at være nemt for mig at fikse, så er der jo mange andre ting at bruge penge på.    Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 12:21

Kim Jacobsen:
Jeg kunne godt lide oscommerce

Helt enig - det var super hurtigt. Vi brugte osCommerce før, men da webhotel-udbyderen en dag opdaterede deres servere, døde hjemmesiden!
Åbenbart et sikkerhedshul i koden eller sådan noget - og siden VAR jo også gammel og systemet forældet. Så gik det stærkt med at få en ny side op at køre, og det blev i PrestaShop, som folk jo roser til skyerne.

Men jeg må have en Presta-defekt, for det er det eneste cms, jeg bliver uvenner med konstant.   Wink

Det lyder som om, Magento er vejen frem. Det er helt fint, at det koster lidt, så længe det, man køber, er i orden.   Smile
Og jeg har webhosting.dk i baghånden til det med hastighed. Det er en af deres rigtig skarpe sider, så det er jeg sikker på, at de nok skal sørge for.

Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:30

Rie Wiberg:
Jeg er ikke ejer men webmaster for det her firma

Ah den havde jeg ikke set :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)