Syntes det er under alt kritik at admin, hvem det nu er.... ? føler sig ansvarlig for at slette, og flytte indlæg han/hun ikke mener er placeret rigtigt, eller måske ikke er "nødvendige". Det fjerner lige som hele konceptet op at dette er et frit forum, og syntes det er undet alt kritik. Kan godt forstå at man vil have "styr" på tingene, men det er bare ikke den rigtige måde at gøre det på. Det fjerner seriøsitet, og tillid fra siden. Kunne selv fjerne hunredvis af indlæg jeg ikke mener hører til herinde eller er useriøse, er dog sikker på det ville skabe stor debat, og kritik hvis jeg fik lov til dette. Mener personligt kun at sådan tiltag kan gøres hvis der er tale om noget der direkte skader sitet. Her vil jeg dog til dels stadig sytnes det er forkert, med mindre der er tale om en "trådspammer" Syntes i skulle lade folk placerer deres indlæg, hvor DE SELV mener de hører til, og så lade være at slette tråde der er oprettet, uanset hvor ubetydningsfulde du/i mener de er. De er som regelt oprettet med et grundlag, selv om det ikke altid er synligt. Har ikke brug for en mor til at hjælpe mig med dette. Og slet ikke i et forum som dette, da det ofte drejer som om folks job/virksomhed og penge. kunne forstå hvis det var noget lidt mere aflsappet der blev diskuteret, og som lugtede lidt mere af fritid. |
Hej "noname"
Du skyder lidt til højre og venstre, det ville være rigtig fedt hvis du kunne være mere konkret.
I 99 % af tilfældende er vi sikkert ikke enige. Når jeg kikker under samarbejdspartnere, vil jeg ikke kunne finde 1000 indlæg om mlm (for det ville der komme) og på den måde kan folk ikke finde ud af at placere trådende rigtig.
Mvh Kenneth Boysen