Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af admin

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er under alt kritik at admin, hvem det nu er.... ? føler sig ansvarlig for at slette, og flytte indlæg han/hun ikke mener er placeret rigtigt, eller måske ikke er "nødvendige".

Det fjerner lige som hele konceptet op at dette er et frit forum, og syntes det er undet alt kritik. Kan godt forstå at man vil have "styr" på tingene, men det er bare ikke den rigtige måde at gøre det på. Det fjerner seriøsitet, og tillid fra siden. Kunne selv fjerne hunredvis af indlæg jeg ikke mener hører til herinde eller er useriøse, er dog sikker på det ville skabe stor debat, og kritik hvis jeg fik lov til dette. Mener personligt kun at sådan tiltag kan gøres hvis der er tale om noget der direkte skader sitet. Her vil jeg dog til dels stadig sytnes det er forkert, med mindre der er tale om en "trådspammer"

Syntes i skulle lade folk placerer deres indlæg, hvor DE SELV mener de hører til, og så lade være at slette tråde der er oprettet, uanset hvor ubetydningsfulde du/i mener de er. De er som regelt oprettet med et grundlag, selv om det ikke altid er synligt.

Har ikke brug for en mor til at hjælpe mig med dette. Og slet ikke i et forum som dette, da det ofte drejer som om folks job/virksomhed og penge. kunne forstå hvis det var noget lidt mere aflsappet der blev diskuteret, og som lugtede lidt mere af fritid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:14

Hej "noname"

Du skyder lidt til højre og venstre, det ville være rigtig fedt hvis du kunne være mere konkret.

I 99 % af tilfældende er vi sikkert ikke enige. Når jeg kikker under samarbejdspartnere, vil jeg ikke kunne finde 1000 indlæg om mlm (for det ville der komme) og på den måde kan folk ikke finde ud af at placere trådende rigtig.

Mvh Kenneth Boysen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:25

Nu står det dig jo ganske frit at være på Amino, kan du ikke lide måden det bliver gjort på så er der ingen der tvinger dig til at blive.

Det er Martin Thorborg der ejer amino, og det er derfor også ham der bestemmer 100% hvad han har lyst til at slette eller flytte.

Os der dagligt bruger amino, og deltager i mange debatter er faktisk utrolig glad for der findes en række moderatorer og admins der gider bruge deres kostbare tid på at vedligeholde amino og få flyttet indlæg rundt til hvor de hører til - det hjælper både dem der deltager i debatter, da man kan kigge i de kategorier man har mest interesse for, og det hjælper nye brugere til at finde det indhold de leder efter.

Det er nu også ganske almindelig kotyme i stort set alle større fora at der ryddes op hist og pist for at holde orden, så jeg tror du bliver nød til at indfinde dig med at det er sådan tingene fungerer.

Derudover synes jeg ikke om at man opretter en tråd hvis man er utilfreds med en konkret flytning eller lign - hvorfor har du ikke taget direkte kontakt til admin og fået afklaret dine problemer - Tænk hvis alle der fik flyttet et indlæg skulle oprette en tråd og brokke sig over det.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:46

der bliver slettet meget få tråde, men vi flytter selvfølgelig tråde til deres rette placering!

Så du må komme med nogle eksempler og blive lidt mere konkret...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21

Til at starte med sytnes jeg ikke jeres. "Find dig i forholdene eller smut" er særlig sevicemindes, men det er også ligemeget,det kan godt være vi har en forskelig opfattelse af hvordan man behandler kunder, hvilket jeg jo i teorien er, selvom jeg ikke ligger nogen kontanter. Jeg præsenterer en værdi i det jeg bruger forumet.

Men her er så et konkret eksempel.

Jeg oprettede en tråd om jeg egentlig var tilfreds med, men efter kort tid opdagede jeg at min titel, måske ikke havde den rigtige klang, og derfor ikke tiltrak nok opmærksomhed, og desuden ikke beskrev tråden ordenligt. Jeg valgte derfor at oprette en ny med et andet, og bedre navn, som jeg mente passede bedre, og beskrev tråden mere rigtigt. I den ny tråd forklarede jeg. Jeg skrev at dette blot var et link lavet fordi overskriftet beskrev min tråd bedre osv. Den fik dog kun lov til at ligge i et par timer. Syntes ikke dette er hører hjemme. Den oprindelig trå blev dog også flyttet efter få timer, fra investor søges til partner søges, selv om det var folk der gerne ville smide penge jeg søgte. Men er det er op til mig selv om jeg vil have en tråd i investor søges, selv om det måske ikke direkte er tilfældet. Jeg ledte efter penge, og ville gerne have en der.

Håber det forklarer bedre, og forventer ikke der bliver ændret i måden siden bliver kørt på. Mener dog at der skal være mere frihed, og mindre modificering. Og lavede blot denne tråd for at ytre min mening.

Det jo altid rart at få kunders meninger, også selv om de er dårlige, eller man ikke er enig.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:42

mincharity:
Til at starte med sytnes jeg ikke jeres. "Find dig i forholdene eller smut" er særlig sevicemindes, men det er også ligemeget,det kan godt være vi har en forskelig opfattelse af hvordan man behandler kunder, hvilket jeg jo i teorien er, selvom jeg ikke ligger nogen kontanter. Jeg præsenterer en værdi i det jeg bruger forumet.

Tja hvis du vil stille det op på den måde kan man jo vende den rundt - hvad er bedst, at gøre en enkelt bruger tilfreds og derved forringe kvaliteten for 1000vis af andre brugere, eller det omvendte.
Faktum er jo at amino er kæmpe stort, når du har været bruger noget tid vil du se hvor mange indlæg der kommer hver eneste dag, hvis der ikke er noget system i dette og folk fik lov til at oprette hvor de havde lyst ville det være umuligt at finde rundt, som i sidste ende ville foringe kvaliteten for rigtig mange brugere.

mincharity:
Mener dog at der skal være mere frihed, og mindre modificering. Og lavede blot denne tråd for at ytre min mening.

Jeg er helt uenig i dette, amino er et af de fora jeg deltager i hvor der er mest frihed, stort set alt er tilladt pånær nogle enkelte ting - dette er et særsyn når vi snakker fora i den størrelseorden.
Gives der mere frihed er jeg sikker på det vil ende i et dårligere amino.

Men det er jo bare mine holdninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33

Hvis i endelig skal slette og flytte, kan i så ikke gøre det med noget af alt det lort og useriøse, ja undskyld sproget. Der ligger og flyder

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 12:46

Nu er det jo ofte en vurderingssag hvad der er useriøst og noget lort.

Men i hvilke kategorier synes du der ligger noget lort? Udover cafe og test kategorien - hvor alt mindre seriøst netop bliver flyttet hen istedet for at slette det.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:15

jeg synes ikke der ligger meget lort og flyder.

Jeg synes måske heller at alle er lige seriøse, men alle skal jo have lov til at starte et sted.

Jeg er ikke så vild med MLM, men så holder jeg mig jo bare fra kategorien :-)

Hvis du opretter et enslydende /næsten enslydende indlæg, så JA, det bliver slettet. Det kan nærmest opfattes som spam, når folk opretter en masse enslydende indlæg, derfor findes denne regel.

Hvis du ser en masse lort, der flyder, så send mig en PM og jeg flytter dem til det rigtige sted, som evt. er skraldespanden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Citat:

"Nu er det jo ofte en vurderingssag hvad der er useriøst og noget lort."

Ja det er det, det er lige præcis det, der er min point, og præcis derfor jeg mener der ikke burde blive slettet, rettet og redigeret. Det er nemlig en vuderingssag hvad folk mener, og det kan derfor ikke være op til en admin at tage denne beslutning.

Citat:

"Hvis du opretter et enslydende /næsten enslydende indlæg, så JA, det bliver slettet. Det kan nærmest opfattes som spam, når folk opretter en masse enslydende indlæg, derfor findes denne regel."

Ja det har du ret i, men det var nu heller ikke det der skete, det der er tale om er at jeg prøvede at ændre overskriften på EN tråd, med EN ny. Det du snakker om er noget helt andet.

Citat:

"Hvis du ser en masse lort, der flyder, så send mig en PM og jeg flytter dem til det rigtige sted, som evt. er skraldespanden."

Mener som tidligere sagt ikke at man skal tage sig af den slags, med mindre det er noet der skader siden, så du skal nok ikke regne med en PM.

Citat:,

"Jeg synes måske heller at alle er lige seriøse, men alle skal jo have lov til at starte et sted."

Dobbeltmoralen længe leve ;-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)