Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MEGET billig plads på stor reklamekampagne

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har i forbindelse med lanceringen af vores velgørenhedsprojekt, fået en sponsor aftale i hus på en reklamekampagne.  Der er tale om 3 helside annoncer i ekstrabladet. Samt nogen online markedsføring. Vi ønsker selvfølgelig at drage så stor nytte af dette som muligt, og sælger derfor sponsorplads på denne kampagne. Ønsker du dit logo og slogan på en helside i Ekstrabladet 3 gange inden slutningen af denne måned, og samtidig støtte et godt formål, så er dette noget for dig. 

Vi sælger 3styk 10x10 cm på siden for DKK 3000,- ialt. Det er muligt at købe dobbelt op. Altså 3 styk 10x20 cm for DKK 6000,- ialt.

Der er kun 6 pladser til salg.

Det er muligt at købe alle 6 pladser og få 3 halve sider for 18.000 ialt.

Normal prisen for 3 helsider ligger på 30-50.000,- stykket. (der selvfølgelig rabat ved køb af 3, men stadig et rigtig godt tilbud) Kampagnen betales af sponsor, der ikke kræver reklameplads i annoncen.  Du vil selvfølgelig have mulighed for at godkende annoncen inden der er nogen andre der ser materialet. Det er en kampagne hvor dit logo vil være meget synligt, da det er en helt hvid side, med vores logo i midten.  Dine penge vil gå til at hjælpe vores projekt i gang, og støtte organisationer som.Røde korsGreen PeaceAids fondenKræftens bekæmpelsewwfUnicefLæger uden grænserAmnestiFor mere info send pmMVH Min charity  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskylder lige for at teksten er mast helt sammen, ved ikke helt hvad der skete, så pæn ud da jeg satte den ind.

MVH

Min Charity

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)