Det hjalp at lukke og åbne FF igen.. tak for hjælpen. |
Samme problem her siden i går aftes - er nu logget ind via FF istedet.
Det hjalp at lukke og åbne FF igen.. tak for hjælpen. |
Samme problem her siden i går aftes - er nu logget ind via FF istedet. |
Havde også bøvl (i FF).. Slettede cahchen og cookies und alles, og så var jeg inde igen. |
ARGGGGG... jeg kunne heller ikke logge ind i FF og da jeg ville slette amino-småkagen fik jeg slettet alle cookies. Mother f***** crap og alt hvad der er uhelligt ved dette debatforum. Jeg kan jo ikke huske kodeord til over halvdelen af alle de sider rundt om på nettet hvor FF normalt bare logger mig ind. Jeg er sur. Og Joachim jeg holder dig personligt ansvarlig... du giver kvajapils ved næste amino-event.
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Kære Nicolai og alle, Jeg beklager meget - det er alt sammen kun sket for at gøre Amino bedre. Jeg håber du finder dine passwords igen :( Til andre der sidder med problemet så kan man forsøge kun at slette de amino.dk cookies der er i browseren. I firefox 2.0 gøres det under funktioner > indstillinger > privatliv > Vis cookies > marker "amino.dk" > tryk fjern cookies. I IE7 gøres det på følgende måde: Funktioner > internetindstillinger > generelt > Indstillinger under "Browserdata" > vis filer. Og så kommer den besværlige del, at finde cookies. Den hedder noget med cookie:[computernavn]@amino.dk. Hvis der er yderligere bøvl, så skriv til mig på joachim@amino.dk, så skal jeg hjælpe.
|
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Den gode måde at håndtere dette på havde været at du bare havde kodet dig frem til at slette de skide cookies automatisk i stedet for at folk selv skal gøre det. Det havde nok været det værd at skrive et par linier ekstra kode for at undgå folks utilfredshed, brok og supportanmodninger.. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Jeg tror ikke på dig. Jeg har længe haft en mistanke om at onde mennesker har taget magten over Amino og nu forsøger at genere mig mest muligt. Men I kan bare vente jeg kan i. Jeg er netop nu igang med at skabe en befrielseshær af andre udtilfredse aminoer og når I mindst venter det så stormer vi jeres tilholdssted (er det stadig spamfigter?), smider jer på porten og laver Amino om til en tro kopi af Arto.
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Bliver jeg så til en 13-årig pige der udgiver sig for at være 18 og får en masse sjofle tilbud? ~ |