Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis/billigt og godt regnskabsprogram, hvilket skal jeg vælge?

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på denne tråd.

Jeg købte Holmberg-Hansens "Account4U" incl. service aftale tilbage i oct.2007 og indskrev alle mine bilag for året, det gik OK, dog var det næsten umuligt at få kontakt til Holmberg-Hansen ifbm. hjælp da programmet gik i stå. I jan.2008 gik programmet ned igen og jeg har nu i en uge forsøgt at få kontakt med Holmberg-Hansen uden held. Totalt nåed jeg omkring 450 bilag da programmet ikke længere virkede, jeg har ingen ide om antal bilag er årsagen men det virker anyway ikke. 

Programmet er som andre skriver ganske godt, men deres eftersales service virker ikke overbevisende.

Jeg bliver nu nød til at skifte til et nyt program da jeg har bruge alt formange dage og ingen real service modtaget fra Holmberg-Hansen, dette blot en lille advarsel til jer andre, sikre jer ordentlige service aftaler samt sikre jer at de faktisk virker.

Anyway..... kan nogen give mig et link Summa Summarum "prøv først" ?

God arbejdslyst ønskes i alle

Henrik Schneider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En C5 til 15.000 er måske umiddelbart dyr (det ligger nok ikke over 10 med de ønsker du har), men du skal ikke bruge ret mange penge på revisoren efterfølgende og du kan altid finde en bogholder, der kan hjælpe dig når du løber sur i det.

Det er desværre udpræget at se på prisen på regnskabsprogrammet i stedet for at se på de samlede omkostninger på program - opdatering - support - revisor. Især når fremtiden også regnes ind. Tænk hvad det koster den dag man bliver flere brugere på systemet, og så har valgt et et-brugersystem.

Netop Mike_DK har også stødt på den situation, som mange gør: Det er ikke til at få support på de mere specielle programmer, og der er ingen andre steder at gå hen. Det bør man også tage med, når man vælger program.

Jeg arbejder med C5 af profesion 

 

 

 

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,Ja, nu startede jeg jo tråden og kan se der stadigvæk er aktivitet, så jeg må hellere fortælle, hvad jeg valgte.Jeg valgte C5 light med et ekstra modul, så jeg splitte op i afdelinger. Det virker og fungerer upåklageligt og investeringen har stået mig i omkring 5tkr + lidt årlig licens inkl. support. Support har jeg benyttet mig af - og det var helt i orden. Både på telefonen og det omfattende C5 online diskussionsforum.Og min revisor er måske mindre glad - hans assistance til mig er ganske lille = jeg er blevet en dårlig kunde hos ham, da jeg selv klarer det hele (næsten).Så C5 light kan varmt anbefales.

Gode hilsner

Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Danlet regnskabsprogrammet fra OSSoft. Der kan hentes en gratis version på www.ossoft.dk

Danlet opfylder de krav du stiller til et regnskabsprogram.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OTol:

Jeg kan anbefale Danlet regnskabsprogrammet fra OSSoft. Der kan hentes en gratis version på www.XXXXXXXX

Danlet opfylder de krav du stiller til et regnskabsprogram.

 

Det skulle vel aldrig være dig der forhandler det program?

Det er lidt mærkeligt når dit brugernavn passer godt sammen med firmanavn og adresse "OS Soft - Tolstrupvej"

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt tilfældigvis over dit indlæg - selvom det er længe siden kommer her mit input :-)

Vi bruger evirk, som er et online regnskabsprogram. Det er dog ikke gratis, men koster kun 25 kr pr. mdr.

Du kan finde det her: www.evirk.com

 

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Summa Summarum, mamut osv kan ikke bruges til mac med mindre du først investerer i windows og parralls så du kan køre windows på din mac.

Er der nogle der ved om economic funker på mac?

 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
  • Hej Z

E-conomics virker på mac, du skal bare ha' en firefox 3.0 browser :)

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 6 (55 indlæg)