Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering - ny hjemmesideadresse

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har lige flyttet vores webshop fra www.yourhighness.dk til www.yourhighness.eu, men hvordan udnytter jeg alle de links som før i tiden henviste til dk domænet? jeg vil jo gerne beholde min gamle pagerank selvom jeg har ændret domænenavnet!

Har I nogle gode råd til, hvordan jeg bedst gør det?

Mvh. Anders Qvortrup
Ejer
YourHighness

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:46

Sæt en .htaccess op med 301 redirects til dit nye domæne, det skulle vist klare ærterne, og bevare din pagerank, hvis jeg ikke tager meget fejl, men det er der vist nogle der ved mere om end jeg gør.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:52

Onkel:

Sæt en .htaccess op med 301 redirects til dit nye domæne, det skulle vist klare ærterne, og bevare din pagerank, hvis jeg ikke tager meget fejl, men det er der vist nogle der ved mere om end jeg gør.

Korrekt! Den indgående linkjuice bevares - og som regel bevares også placeringerne i SERP (selv om de jo efterhåndne er ret dynamiske).

Hvis dit webhotel ikke kører Linux, kan du ikke benytte .htaccess - og så skal du andre veje.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:30

Den mest optimale løsning vil være at lave en 301 redirect fra alle de gamle sider, til de nye.

Så den side der før hed: yourhighness.dk/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php, skal redirectes til yourhighness.eu/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php

Dette gøres ved at lave et dokument med URL'en yourhighness.dk/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php og sætte følgende stykke kode ind:

<?
Header( "HTTP/1.1 301 Moved Permanently" );
Header( "Location: http://yourhighness.eu/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php" );
?>

Dette skal du gøre på alle de gamle sider som er indekseret.
Håber dette er til at forstå?

Fra &#197;rhus
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:46

Hej alle

Tak for hjælpen. Jeg vil gå igang med det samme med at indsætte den nødvendige kode.  :)

Mvh. Anders Qvortrup

YourHighness 

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:16

Thomas Rosenstand:

Korrekt! Den indgående linkjuice bevares - og som regel bevares også placeringerne i SERP (selv om de jo efterhåndne er ret dynamiske).

Hvis dit webhotel ikke kører Linux, kan du ikke benytte .htaccess - og så skal du andre veje.

Hvorfor er det ikke bedere at benytte sig af at der er to domæner, og så bare bruge dk domænet til at bykke eu domænet op?

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 23:18
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:22

seo:

Hvorfor er det ikke bedere at benytte sig af at der er to domæner, og så bare bruge dk domænet til at bykke eu domænet op?

Hvordan vil du bære dig ad med at nedarve den opnåede linkjuice, hvis du benytter dig af begge domæner?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:25

Lars Bachmann:

Den mest optimale løsning vil være at lave en 301 redirect fra alle de gamle sider, til de nye.

Så den side der før hed: yourhighness.dk/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php, skal redirectes til yourhighness.eu/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php

Dette gøres ved at lave et dokument med URL'en yourhighness.dk/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php og sætte følgende stykke kode ind:

<?
Header( "HTTP/1.1 301 Moved Permanently" );
Header( "Location: http://yourhighness.eu/shop/catalog/dresses-for-tall-women.php" );
?>

Dette skal du gøre på alle de gamle sider som er indekseret.
Håber dette er til at forstå?

Det var eddermame omfattende - det kan jo laves superlet i .htaccess uden alt det arbejde. 

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 23:50

Thomas Rosenstand:

seo:

Hvorfor er det ikke bedere at benytte sig af at der er to domæner, og så bare bruge dk domænet til at bygge eu domænet op?

Hvordan vil du bære dig ad med at nedarve den opnåede linkjuice, hvis du benytter dig af begge domæner?

Ved kun at linke fra dk til eu

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)