Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering - ny hjemmesideadresse

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Det var eddermame omfattende - det kan jo laves superlet i .htaccess uden alt det arbejde. 

ja, det er det stort stykke arbejde, hvis man har mange sider indekseret. Men jeg kender ikke så meget til .htaccess, så den mulighed turde jeg ikke kaste mig ud i at beskrive.

Men hvis du kort kunne forklare hvordan, eller kunne linke til en guide, ville det være alletiders.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:55
Lars Bachmann:

Ronnikc:
Det var eddermame omfattende - det kan jo laves superlet i .htaccess uden alt det arbejde. 

ja, det er det stort stykke arbejde, hvis man har mange sider indekseret. Men jeg kender ikke så meget til .htaccess, så den mulighed turde jeg ikke kaste mig ud i at beskrive.

Men hvis du kort kunne forklare hvordan, eller kunne linke til en guide, ville det være alletiders.

Det blev lidt langt til et indlæg så jeg har smidt det som et blog indlæg om http://redweb.dk/Apache-Rewrite-mod-eller-historien-om-301-redirects-pa-den-smarte-made.html

Håber det kan bruges 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:57

seo:

Thomas Rosenstand:

seo:

Hvorfor er det ikke bedere at benytte sig af at der er to domæner, og så bare bruge dk domænet til at bygge eu domænet op?

Hvordan vil du bære dig ad med at nedarve den opnåede linkjuice, hvis du benytter dig af begge domæner?

Ved kun at linke fra dk til eu

Det ville jo kræve, at manden bygger en helt anden shop - og det er jo ikke tilfældet. Han har blot flyttet den til et .eu domæne. Beklager - men det er altså ikke muligt at gøre, som du foreslår :-)

Fra Århus
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:58

Hej

Dejligt at se at diskussionen flyder godt på tråden. Jeg bliver helt sikkert klogere af det. Og lige for at smide mine 2 cents i diskussionen, så er situationen netop, som Thomas beskriver det. Jeg har bare flyttet shoppen fra .dk til .eu for at få et mere internationalt islæt og forberede shoppen til EU handel.

Mvh. Anders

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:12

Thomas Rosenstand:

Det ville jo kræve, at manden bygger en helt anden shop - og det er jo ikke tilfældet. Han har blot flyttet den til et .eu domæne. Beklager - men det er altså ikke muligt at gøre, som du foreslår :-)

Hvorfor så ikke bare flytte shopppen til eu og bruge dk domænets værdifulde adresser til undersider der kan laves seo på.

Hvis det udelukkende er eu domænet der linkes til er der vel ikke noget juice der går tabt, og du har fordelen af at have 2 domæner.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:32

I rest my case Tongue Tied

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Fra  VRweb Skrevet kl. 10:48

Hej Ronnikc.

Dit link til appache 301 redirects virker ikke længere.  Jeg kunne godt bruge dit tip, hvis du ikke har noget imod at henvise til et sted hvor man kunne lære mere om det. Tak.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:54

Hej Vayu,

Jeg er ikke Ronnikc, men jeg kan godt hjælpe med et par links, hvor du kan læse lidt mere om 301 redirects.

Den første artikel er generel og grundlæggende, mens den anden er en tutorial i præcis .htaccess 301 redirects

How to 301 redirect. Artikel hos webconfs.com 

.htaccess tutorial.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:56

Vayu Robins:

Dit link til appache 301 redirects virker ikke længere.  Jeg kunne godt bruge dit tip, hvis du ikke har noget imod at henvise til et sted hvor man kunne lære mere om det. Tak.

http://httpd.apache.org/docs/1.3/mod/mod_rewrite.html

Det er en god måde. Erstat domænenavnet med det nye og send en 301 afsted.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:49
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)