Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge til velgørenhed.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Snublede lige over jeres fantastiske forum, og tænkte der måske var lidt støtte og hente.

Vi er en uafhængig gruppe af mennesker der har besluttet og for at starte et velgørenhedsprojekt.

Lidt om projektet.

Ja vil jo helst ikke sige for meget inden vi går i luften, men vil prøve at give et overblik. Vores ide er baseret på et dagligdags gøremål, brugt af størstedelen af Danmarks befolkning. Ideen går ud på at kombinerer dette gøremål med donation til velgørenhed. Støtten til velgørenhed genereres igennem dette dagligdags gøremål, og vil ikke koste brugeren hverken tid, eller penge. Der er ikke brug for samarbejdspartnere eller andre former for aftaler, for at dette kan blive en succes. Vi har dog allerede en omkostningsfri Pr plan klar, til at skyde projektet i gang og generer den nødvendige omtale.

Projektet kan sammenlignes med engodsag.dk Det dog sammensat på en lidt anden måde, med mulighed for succes uden parterer.

Det vi søger er virksomheder der vil hjælpe os lidt i gang, og samtidig drage nytte af den omtale der kommer.

Det vi tilbyder er køb af vores logo til jeres firmaside, der viser i støtter velgørenhed, eller en donation der giver en plads til jeres logo på vores hjemmeside.

Grunden til vi gør dette er ren og skær pengemangel for at komme i gang, vi er alle studerende, og det er begrænset hvad vi kan smide. Pengene vil gå til diverse etableringsomkostninger, og evt. overskud går direkte til velgørenhed. Det er brugerne på vores side der bestemmer hvilken.

Da etablerings omkostningerne er meget små, er det ikke meget vi beder om.

Vi tilbyder logo eller sponsorplads for 2000,-

Der er selvfølgelig ingen garanti for at dette vil blive denne kæmpe succes vi regner med, men i værste tilfælde vil i dog få en lille smule pr, og have givet til velgørenhed.

En evt. donation kan desuden trækkes fra i skat.

Vi håber at der er et par stykker der vil benytte chancen for at hjælpe os, og alle dem vi gerne vil støtte. Da det totale beløb vi søger kun kræver et par enkelte logo eller sponsor salg.

Send en pm hvis du gerne vil vide mere eller støtte vores projekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Vil blot tilføje at hvis dette projekt er bare en lille smule succesfuldt, vil det være penge givet MEGET godt ud, da vækst mulighederne er enorme.

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 14:33

Selvom jeres projekt er "hemmeligt" indtil videre, ville det være rart med et navn som underskriver... sådan at svare ud i den blå luft er der måske ikke så mange, der har lyst til Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Nej det har det nok en god pint i. Vi sidder desværre i den situation at de penge vi prøver at finde, blandt andet skal bruges til køb af web produkter. Dette betyder at vores navn ikke er reserveret endnu, derfor ingen underskrift. Vi vælger dig som en midlertidig løsning at kalde det min charity

MVH

Min Charity

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:44

Jeg tror nu at du kan reservere et domæne for kun kr. 99 det må du vel have på lommen.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Jo det skulle da ikke være noget problem, nu har vi dog bestilt en samlet pakke, der koster en del, og tror ikke den kan deles op i bider. Kan desuden ikke se at det skulle være et stort problem at vi bruger et midlertidigt navn indtil vi går i luften. Da vi ud over det ønsker det på den måde.

MVH

My Charity

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 14:51

Jeg vil såmænd blot gerne have et personnavn... og helst ikke et fiktivt et...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Syntes nu jeg har beskrevet både projektet og det vi ønsker ret godt. Specielt når man kigger på hvad der ellers ligger på amino. Har ikke lyst til at lave, diverse meningsløse tråde om hvorvidt jeg har 100 kroner i lommen, eller hvad mit fornavn er, da det er total irrelevant for projektet, og for om folk ønsker at deltage i det eller ej. Men vil du eller andre gerne høre nærmerer er i da mere en velkommen til at tage en seriøs kontakt, og bibevare en hvis seriøsitet på dette site.

Kan godt være det ikke er optimalt at bruge et midlertidigt opdigtet navn, men mener bestemt heller ikke din tilgang til emnet er optimal. Er sikker på vi kunne have haft en seriøs og meningsfyldt dialog, med navn og det hele, hvis du havde taget en seriøs kontakt. Alle informationer vedrørende projetet, og folk bag det, vil dog være fuldt ud tilgængelige for folk der tager en seriøs kontakt.

MVH

My charity

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:20

Rolig nuWink

Da jeg læste indlæget først, tænkte jeg at jeg måske godt kunne være interesseret, men jeg synes, at der mangler en del info.

Umiddelbart lyder det jo rigtig godt, men jeg har brug for at vide, præcis hvilke velgørende projekter der støttes. Årsagen til dette, er at der er velgørenhedsorganisationer jeg finder mere serøse end andre og der findes endda nogen som jeg ikke ønsker at mit firmanavn skal forbindes med. Desuden vil jeg gerne have en mere præcis beskrivelse af, hvor stor en del af beløbene der går til administration og hvor meget der går direkte til velgørenhed. Jeg vil også gerne se et udkast af hjemmesiden, da en professionel udstråling er vigtig for mit valg af samarbejdspartnere.           Endelig vil jeg naturligvis også gerne være sikker på, at projektet endelig bliver til noget, så pengene ikke blot ender i en eller anden fredagsbarStick out tongue

Det er muligt, at I synes at ovenstående beskrivelse er fyldestgørende, men I har også snakket projektet igennem og kender detaljerne. Vi andre ser kun det skrevne og der mener jeg at der mangler nogle oplysninger.

Held og lykke med projektet

/skou

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Kan godt se din point

Vi har som udgangspunkt udpeget de største, mest troværdige og stabile velgørenheds organisationer, til at være faste modtagere af vores indtægter. De er følgende:

Røde kors

Green Peace

Aids fonden

Kræftens bekæmpelse

wwf

Unicef

Læger uden grænser

amnesti

Og andre.

Listen over andre, er ikke offentlig og består af organisationer forslået af vores brugere og godkendt af os.

Som udgangspunkt går alle indtægter ubeskåret til velgørenhed, der er ikke rigtig nogen drifts omkostninger , da vores site, og projekt er selvkørende, hvis man kan sige sådan. Alt arbejde er frivilligt. Vi indsamler blot og vidergiver. vi er non-profit.

Med hensyn til vores side, er den klar til lancering, og fuldt ud funktionsdygtig. rent kvalititsmessigt, er den fuldt ud sammenlignelig med en af verdens største og mest besøgte sites, uden at der er brud på evt. copyright regler.

At dine penge rent faktisk bliver brugt til opstart af dette, kan evt, dokumenteres med kviteringer, inden for 24 timer, og en lancering af projektet inden for 2 uger.

Vil gerne gå mere i detaljer og besvare yderligere hvis det nødvendigt.

MVH

min charity

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)