Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelthen bare den bedste: Grandholm IT og PC Support

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Bogense
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved absolut intet om at lave hjemmesider eller at få poppet noget fornuftigt ind på dem, men så støtte jeg på Grandholm.dk IT og PC Support her på Amino.

For kun få dage siden indgik jeg et samarbejde med Stefan Grandholm, som ejer firmaet, og han er simpelthen bare fantastisk. For det første arbejder han hårdt for opfylde alle mine ønsker og udviklingen af min hjemmeside går vildt hurtigt. Endelig har jeg fundet en som "taler dansk"..... ikke noget med vanskeligt IT eller kode sprog. Vi kommunikere så selv jeg fatter hvad han siger....... super skønt.

Du får alt i én pakke, hvis du indgår en aftale med grandholm.dk . Du skal overhovedet ikke ud og indhente eller købe noget andre steder.

Stik ham en ide til et domænenavn...... og så kører han bare der-ud-af. Jeg kan varmt anbefale Hr. Grandholm.

www.grandholm.dk kører i øjeblikket et super tilbud på hjemmesider, webshops og totalløsninger....... Hvis du har brug for hjælp, er det værd at tjekke siden ud.

En hilsen til alle Aminoér

Diva

Kræft...... Hvad Nu ?

Få støtte og hjælp til “Livet Med Kræft”

www.livetmedkraeft.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:45

Det er fed læsning, dog tror jeg Granholm IT og PC support bliver gladere, hvis du lige sletter "d" et i Granholm Big Smile

/Jacob 

Fra Bogense
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 10:56

Ja, det var en svipser......det undskylder jeg mange gange.

Det er jo også lige netop derfor jeg har valgt GRANHOLM for så ved jeg at tingene bliver gjort korrekt.Smile

Diva

Fra Bogense
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 10:58
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:18

Så er der vidst nok spam for den her omgang? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:02

Kan ikke dy mig, mcsolutions , hvis du har et problem med at en bliver rost, hvad med at kontakt den som har skrevet indlægget om det er korrekt ?

Havde lige en mulig kunde som ikke hvidste om indlægget er rigtigt eller "selv" skrevet, og jeg garantere det er korrekt. 

Hun kan findes her : www.livetmedkraeft.dk

Så, mcsolutions, hold din mund lukket, når du ikke ved hvad du snakker om.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:36

Granholm IT og PC support:

Så, mcsolutions, hold din mund lukket, når du ikke ved hvad du snakker om.

Tak for kaffe. For mig at se ligner dette indlæg også en form for spam, Hr. Granholm kan åbenbart ikke tåle at nogle stiller spørgsmål ved indlægget, uden at de skal overfuses. Næste træk er vel at jeg får samme tur, og så vil jeg jo nok stille et ekstra stort spørgsmål ved dette indlægs oprigtighed, ikke at det er rigtigt, men det er måden man håndterer kritikken på.

Fra Bogense
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 21:06

Sig mig lige en gang, har I ikke andet at fordrive tiden med, end at hakke på hinanden.

Jeg skrev indlægget fordi jeg er en "gammel" kone som intet ved om IT og koder, og blev super glad da jeg fandt Granholm IT her på Amino. Og jeg gentager gerne, at Granholm har gjort og gør stadig et enormt stykke arbejde for at opfylde mine ønsker.

Det kan hurtigt blive meget negativt og sort alt sammen, og helt af sig selv, så prøv med lidt mere positivitet og ros folk for deres indsats, det vil klæde os danskere rigtig meget.

Med venlig hilsen

Sine

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:21

Ahh, som jeg ser det, er ros = spam herinde ?

Hvem har så spam skylden ? Mig, da jeg har gjort et godt stykke arbejde, eller hende, da det er hende der har valgt at skrive det ? 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:37

Nu vil jeg ikke gå ind i diskutionen om hvem der siger hvad om hvem, men det er jo ikke sært at folk stiller sig lidt undrende.

1. På hjemmesiden står der, at sitet er designet af Hillinger media
  2. Slår man domænet op hos DK-Hostmaster, så er det registreret til Stefan Bjarne Granholm, altså er du ejer af domænet.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)