Jeg ved absolut intet om at lave hjemmesider eller at få poppet noget fornuftigt ind på dem, men så støtte jeg på Grandholm.dk IT og PC Support her på Amino. For kun få dage siden indgik jeg et samarbejde med Stefan Grandholm, som ejer firmaet, og han er simpelthen bare fantastisk. For det første arbejder han hårdt for opfylde alle mine ønsker og udviklingen af min hjemmeside går vildt hurtigt. Endelig har jeg fundet en som "taler dansk"..... ikke noget med vanskeligt IT eller kode sprog. Vi kommunikere så selv jeg fatter hvad han siger....... super skønt. Du får alt i én pakke, hvis du indgår en aftale med grandholm.dk . Du skal overhovedet ikke ud og indhente eller købe noget andre steder. Stik ham en ide til et domænenavn...... og så kører han bare der-ud-af. Jeg kan varmt anbefale Hr. Grandholm. www.grandholm.dk kører i øjeblikket et super tilbud på hjemmesider, webshops og totalløsninger....... Hvis du har brug for hjælp, er det værd at tjekke siden ud. En hilsen til alle Aminoér Diva ____________________________________________________________________ Kræft...... Hvad Nu ? Få støtte og hjælp til “Livet Med Kræft”
|
Det er fed læsning, dog tror jeg Granholm IT og PC support bliver gladere, hvis du lige sletter "d" et i Granholm
/Jacob