Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Paypal, eller andet bedre alternativ

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer med Paypall? - Er det godt nok, jeg har hørt "skræk" historier hvor de har holdt penge tilbage i 8 uger, idet de mente indbetalingerne skulle undersøges nærmere. Hvad er jeres erfaringer? - Og kender i til bedre alternativer? (det må gerne koste noget, så længe det fungere optimalt. 

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra du mener Paypal - det er det jeg går ud fra :)

Jeg har kun brugt paypal i 3 måneder, og alle køb på min hjemmeside er gået lige igennem uden problemer. De få gange en kunde har returneret den købte varer, har det været nemt at overføre pengene tilbage på kundens kort. Jeg er godt tilfreds med Paypal, men jeg har så heller ikke erfaring fra andre.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg har tidligere benyttet paypal, men eftersom de låste mit acount og bad om pas oplysninger osv, som jeg så sendte til dem, hvorefter de sagde at det var helt låst og jeg ville få mine penge efter 180 dage, da det er sket 2-3 gange droppede jeg dem. Jeg er nu gået over til Braintree i stedet, som lader mig acceptere kort betalinger på min hjemmeside nemt og hurtigt.

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)