Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at vælge logoet

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at 3'eren er populær - Stemte dog selv på 1 da jeg fik indtryk af seriøsitet ved dette.

Hvis 3'eren skal skille sig lidt mere ud, kunne du evt sætte e lidt på skrå... Blot et forslag.

Vh. Brian 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:21

Lone71:

Ahhhhhhhhhh, never mind, det er det danske byggemarked i tænkte på...

Se hvor præget man kan blive, af at arbejde intenst med noget... sorry....Embarrassed

Undskyld.. men hahahaha Big SmileBig Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:01

Ja, hvor dum har jeg lov at være h aha....

Jo jeg kan godt se det med Bauhaus byggemarked, nu jeg er klar over hvad I snakkede om.....Embarrassed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Hej

Jeg så lige din bemærkning: "Et af de væsentligste salgspunkter er, at Divergens leverer ehandelsløsninger, der skiller sig ud (divergerer) fra mængden", hvordan skiller i jer ud?

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:18

Stemte på nr 4. Jeg bryder mig mindst om nr 2.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:18

Henning Wraae:

Hej

Jeg så lige din bemærkning: "Et af de væsentligste salgspunkter er, at Divergens leverer ehandelsløsninger, der skiller sig ud (divergerer) fra mængden", hvordan skiller i jer ud?

1) De bruger fremmedord i deres slogan

2) De antager kunden er så dum så han/hun ikke ved hvad fremmedordet betyder

(undskyld!) Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31

Yes, "divergerer"!!!   Det er kommet for at blive Smile

Men hvorfor ordet divergerer, istedet for noget der måske kunne være mere beskrivende såsom: e-handel/trade/business osv.  

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:36

Hej alle.

Tak for de mange konstruktive bidrag! Jeg har haft så travlt med at skille mig ud, at jeg ikke har haft tid til at svare Wink - jeg vender tilbage i morgen med kommentarer.

Venlige hilsener

/Thomas 

E-købmand af guds nåde

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:54

Jeg har helt klart stemt på nummer to!

1: Den er for kikset og sammentrukket. Man føler sig nærmest indelukket ved at se på det.

2: Ja, som er sagt for oven.. Det ligner lidt logoet fra baghaus, bare en værre udgave kvalitetsmæssigt.

3: Meget flot! Divergens er skrevet med en flot, rolig og stilet farve. Og så kan jeg godt lide at der faktisk - om du har tænkt på det eller ej - er en "skillevæk" mellem slogan og navn. Det kunne signalere at man skilte sig ud. - Men igen som en siger længere oppe, prøv at skrive "e" med kursiv, så den skiller sig mere ud.

-  Men der faktisk lige ét problem som jeg lige kom i tanke om med 3'eren.. - Er det bare mig der synes den kunne ligne bare LIDT om Dong energy's logo? .. Teksten..  Jeg kom i hvert fald til at tænke på det.. - nå.. nevermind! =) Sikkert bare mig..

4: Meget flot! Men alligevel, ja.. Ved sku ikke helt.. - Kan ikke forholde mig rigtigt til den.. :b

Ellers godt arbejde.. mvh. Yngvi! 

Dbh. Yngvi

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:00

Yngvi K.:

-  Men der faktisk lige ét problem som jeg lige kom i tanke om med 3'eren.. - Er det bare mig der synes den kunne ligne bare LIDT om Dong energy's logo? .. Teksten..  Jeg kom i hvert fald til at tænke på det.. - nå.. nevermind! =) Sikkert bare mig..

Overholdet ikke...!

1. Dong energy's logo er med store bogstaver

2. Det er en helt anden skrifttype..

Men ellers så passer det meget godt Wink

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)