Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at vælge logoet

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal have et logo til min virksomhed, der tilbyder tilpasning af ehandelsløsninger baseret på OSCommerce (endnu en :-) ).

Jeg har fået udarbejdet nogle bud, og håber i vil bidrage med jeres mening om, hvilket I synes bedst om. Et af de væsentligste salgspunkter er, at Divergens leverer ehandelsløsninger, der skiller sig ud (divergerer) fra mængden. Derfor den valgte "tagline".

På forhånd mange tak.

Thomas

Hvilket logo er pænest / bedst

www.divergens.dk/logos/ hvilket logo fra toppen synes du da er bedst / pænest. Begrund gerne i indlæg herunder-

• Nummer 1 fra toppen (8%)
  • Nummer 2 fra toppen (20%)
  • Nummer 3 fra toppen (52%)
  • Nummer 4 fra toppen (20%)
  • Totalt antal stemmer: 50

E-købmand af guds nåde

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:25

Hej Thomas

Stemte på nummer 2 fra toppen.

Det er efter min mening det pæneste og samtidig er det jo lidt anderledes.

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:01

Jeg takker mange gange for svarene indtil nu. Stemmer og kommentarer er fortsat meget velkomne.

pft.

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:39

Hej

Jeg stemte på nr. 3, men de er faktisk gode alle 4. Så evt. kan du også se lidt på, hvad de fylder, når du også skal bruge dem på brevpapir og måske annoncer (hvor pæne er de i sort/hvid, hvis du ikke lige vil betale farvetillæg) osv.

Det springer mig dog lidt i øjnene, du bare skriver ehandel. Det er vel mere korrekt at skrive e-handel, eller endnu bedre eHandel.

Vekslingen mellem store og små bogstaver kunne du så også udnytte til selve logoet (e med lille).

Jeg var også lige på din hovedside, og kunne egentlig også lide dine < > tegn der. Har du opgivet dem?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:47

Jeg stemte på nr. 2... jeg synes det er en god symbolik, der er i det logo...det med at bogstaverne, adskiller sig fra hinanden, med de tynde streger = divergens.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:09

Hmm.. Jeg har ikke stemt endnu da:

Det eneste logo der har noget i sig med "at skille sig ud" er det nederste. Der er en rød dottet streg der ryger ud til siden i forhold til de blå, men det er ikke pæntSad

Det øverste skriger "REVISOR" i mine øjne

Nr. 2 fra oven er et værre BAUHAUS logo Hmm

Nr. 3 fra oven er ret flot, men ikke noget "der skiller sig ud" 

Det du/i gør med at fremhæve E´et i divergEns, får mig til at læse det sidste som divergENS ("ens" og ikke noget der skiller sig ud)

/Jacob 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:37

Thorborgs Vidner:

/Jacob 

Hehe... Jeg tænkte præcis det samme.. Jeg valgte at stemme på nr. 3 da jeg syntes det var den bedste af dem. selvom nr. 2 er ret god,, så passer den bare ikke til virksomheden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:51

He he, måske det er fordi, vi laver kæmpe projekt om BAUHAUS lige pt. på min uddannelse, at jeg har lidt farvede briller på eller, eller ubevist følte mig mest "tiltrukket" af det design.... scary...

Men hvad mener I med, det er et værre BAUHAUS logo egentlig?

Jeg synes den skole, var fantastisk... tænk på, hvad de har præget igennem historien, af design og arkitektur....

Ja, jeg synes ihvertfald, det var et fantastiskt sted og koncept.Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:57

Ahhhhhhhhhh, never mind, det er det danske byggemarked i tænkte på...

Se hvor præget man kan blive, af at arbejde intenst med noget... sorry....Embarrassed

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:43

Lone71:
Se hvor præget man kan blive, af at arbejde intenst med noget... sorry....Embarrassed

Hi hiiii...

Jeg skulle LIGE til at skrive noget til dig, men så kunne jeg IGEN ikke logge ind.. Noget ballade med nogle cookies og sådan.

Men kan du så se det nu? Det med byggemarkedslogoet altså?

/Jacob 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)