Jeg skal have et logo til min virksomhed, der tilbyder tilpasning af ehandelsløsninger baseret på OSCommerce (endnu en :-) ).
Jeg har fået udarbejdet nogle bud, og håber i vil bidrage med jeres mening om, hvilket I synes bedst om. Et af de væsentligste salgspunkter er, at Divergens leverer ehandelsløsninger, der skiller sig ud (divergerer) fra mængden. Derfor den valgte "tagline".
På forhånd mange tak.
Thomas
Hvilket logo er pænest / bedst
På www.divergens.dk/logos/ hvilket logo fra toppen synes du da er bedst / pænest. Begrund gerne i indlæg herunder-
Jeg stemte på nr. 3, men de er faktisk gode alle 4. Så evt. kan du også se lidt på, hvad de fylder, når du også skal bruge dem på brevpapir og måske annoncer (hvor pæne er de i sort/hvid, hvis du ikke lige vil betale farvetillæg) osv.
Det springer mig dog lidt i øjnene, du bare skriver ehandel. Det er vel mere korrekt at skrive e-handel, eller endnu bedre eHandel.
Vekslingen mellem store og små bogstaver kunne du så også udnytte til selve logoet (e med lille).
Jeg var også lige på din hovedside, og kunne egentlig også lide dine < > tegn der. Har du opgivet dem?
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Jeg stemte på nr. 2... jeg synes det er en god symbolik, der er i det logo...det med at bogstaverne, adskiller sig fra hinanden, med de tynde streger = divergens.
Det eneste logo der har noget i sig med "at skille sig ud" er det nederste. Der er en rød dottet streg der ryger ud til siden i forhold til de blå, men det er ikke pænt
Hehe... Jeg tænkte præcis det samme.. Jeg valgte at stemme på nr. 3 da jeg syntes det var den bedste af dem. selvom nr. 2 er ret god,, så passer den bare ikke til virksomheden.
He he, måske det er fordi, vi laver kæmpe projekt om BAUHAUS lige pt. på min uddannelse, at jeg har lidt farvede briller på eller, eller ubevist følte mig mest "tiltrukket" af det design.... scary...
Men hvad mener I med, det er et værre BAUHAUS logo egentlig?
Jeg synes den skole, var fantastisk... tænk på, hvad de har præget igennem historien, af design og arkitektur....
Ja, jeg synes ihvertfald, det var et fantastiskt sted og koncept.