Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privatrengøring samt en vinduespudser i KBH

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er jeg så småt nået dertil, hvor jeg er blevet doven og magelig Wink

Jeg leder derfor efter Aminoer/firmaer der tilbyder:
1: Privat rengøring; "Hovedrengøring" ca. 1 gang om ugen til en knap 70kvm lejlighed. Støvsugning, tørre støv af, gulvvask (rå trægulve),toliet/bad rengøring.

2: Vinduespudser; Min lejlighed ligger på 4 sal, og uanset hvordan jeg vender og drejer har jeg ikke den store lyst til at kravle rundt og pudset vinduer hængende i én arm i en 4sals højde... Så mangler én der kan klare ydresiden af vinduerne.

I kan skrive til mig på jrc@laika-it.dk så kan vi tage derfra.

Med venlig hilsen,
Johnny

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:08

Orv, det kunne jeg også godt tænke mig. ´Det bliver nok først aktuelt om et halvt års tid, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad den slags koster i hvert fald, så jeg følger lige med i tråden her. Smile

~
Anja

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:50

Præsic det samme her... 

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:29

Gør lige status.

Ingen Amino'er har henvendt sig :(
Har dog fundet en vinduespudser der gave tilbud på 350,- for samtlige vinduer ude og inde. Han kommer tirsdag, skal gerne melde tilbage hvis han er til at anbefale.

Men; Jeg mangler stadig én til rengøring - kom frisk!

Mvh,
Johnny

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:23

Vinduespudser er her !

Husk at alle Amino`er får fra nov 07 - maj 08, 15 % rabat på vinduespolering ( Jeg kører primært i Nordsjælland & København)

Mvh

Martin

Vinduespudser - http://dkvinduespolering.dk

Tilmeldt 19. Nov 07
Skrevet kl. 10:50

Hej Johnny

Vi er et nyopstartet rengøringsfirma som er meget interesseret i at afgive et tilbud på at gøre rent i din lejlighed,

Jeg ville lige høre om det stadigvæk var aktuelt?? vi kan kontaktes på:

Hovednummer: 70260003.

Døgnvagt: 28116117.

E-mail: info@a-i-1.dk

Med Venlig Hilsen

Team ALL-IN-1 RENGØRING.

Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:26

Hej Assad.

Jeg har nogenlunde samme problemstilling som forfatteren af øverste indlæg. Jeg bor bare i stuen og min lejlighed er en små 10 m3 større. Jeg er meget interesseret hvis I kunne give mig et godt tilbud.

Skriv endelig til mig.

amdi@gastrodenmark.com

Rasmus Amdi Larsen

Tilmeldt 19. Nov 07
Skrevet kl. 15:27

Hej Rasmus

selvføgelige kan du få et godt tilbud,

vi tager minimum 369kr. Per lejlighed afhængig af omfang, vi skal se

på opgaven for at fastlægge prisen.

ring 70260003

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 05:44

Stabilt kvalitetsbevist Rengøringsfirma der uden tvivl levere Byens Reneste Rengøring

Vi levere rengøring / vinduespudsning / Trappevask / Kontorrengøring / Hovedrengøring / Byggeplads oprydning / byggeplads klargøring / skurvogns rengøring / interne- eksterne flytninger )
har de et behov der ikke står her så hold dig ikke tilbage send en forespørgelse og så skal vi nok give dig et rimeligt tilbud

Vi leder efter kvalitetsbevidste Entreprenører / Kontorer / Institutioner / Skoler / Boligforeninger som har behov for en erfaren kvalitets bevidst samarbejdspartner

Ingen opgave er for lille og ej heller ikke for stor.

med priser inden for trappevask fra 89,- eksl. moms pr 4.etages opgang eller en timebaseret ordning fra kun 195,- eksl moms.
Er alle vores konkurenter slået ud af spil, der er derfor ingen grund til at holde dig tilbage!

Alle vores medarbejdere er Stabile, DANSK TALENE og kvalitetsbeviste medarbejdere.

Der er desuden fremvist straffeattest på alle ansatte før ansættelsesstart.

Vi udlejer også mandskab ( Rengøring / Nedrivning / Byggeplads arbejde / Arbejdsmænd / vinduepudsning ) Kontakt for mere info

Vi tilbyder nu også døgn service, det vil sige at hvis de har et akut problem ( alt lige fra opkast i opgang, mindre rengørings opgaver hos virksomheder / butikker osv)
står vi til rådighed 24/7/365

Alle vore medarbejder er Danske, så ingen frygt for dårlige kommunikationsmuligheder

Vore medarbejdere er vores ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt for os at fremstår præsentable / Imødekommene / Velsoigneret.

Vi ligger vægt på stabilitet og kvalitet altså de betaler for den ydelse de har bestilt, her er der ingen hjørner der bliver sprunget over.

Vi bestræber os på at sende den samme medarbejder ud til samme kunde hvergang, det gør vi for at du som kunde skal føle dig tryg.

De er altid velkommen til at indhente et uforpligtende tilbud.

- DEN PROFESSIONELLE LØSNING

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)