Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SOLEO.dk - Gratis TV online

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også du skal passe meget på det du har gang i her... "Hæleren er ligeså slem som stjæleren" - Hæleri og tyveri har samme strafferamme, og jeg synes i dit eksempel at du kan kategoriseres som "hæler". Selvom du i realiteten kun linker til en YouTube-video, så er det jo stadig brud på ophavsretten. Jeg tror dog, som de andre også skriver, at du nok bare ender med at skulle slette materialet fra din side.

Hvis jeg var dig ville jeg i hvert fald lige sætte mig grundigt ind i tingene før jeg kastede mig ud i sådan et projekt Smile

Mvh,

/Jakob

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Venner  - ro på. Tobias er hverken en tyv eller kriminel. Det er korrekt at det er i gråzonen, men i bund og grund er det Youtube og uploaderen der har trådt over stregen, hvorfor det også er mest relevant for KODA og andre grådige pengemænd at kigge den vej når de skal beslutte hvilken gris der skal slagtes næste gang. Tobias kan allerhøjst blive bedt om at fjerne det han har embedded.

Dermed ikke sagt at jeg synes det er en god idé - for det synes jeg ikke. Det bliver en alt for stor udfordring at holde siden opdateret, da ulovligt materiale har det med at blive fjernet fra Youtube ret hurtigt. Eksempelvis kendte jeg til en kanal der havde alle afsnit af Danish Dynamite liggende, som nu er pist forsvundet. Sådan er det også med andre kanaler. Det vil simpelthen blive for stort et arbejde at vedligeholde dette.

Man kan så også diskutere hvor nyttig din side i bund og grund vil kunne blive - for hvad er dit argument for at benytte din side, fremfor blot at gå direkte til Youtube og finde klippene?

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejlig nem overskuelig side.
I modsætning af andre herinde syntes jeg faktisk at den er lækker.
Siden er ikke smæk fyldt med alt mulig som ikke skal være der.

Dog vil jeg give nogle ret, mine fingre klør for at lave et lækkert design på den.

Opsætningen skal du ikke pille ved før du har mere på.

Har den i mine bookmarks nu da jeg helt sikkert kommer til at bruge den....

Omkring regler.....
Det har været i retten flere gange... ligger der noget online som uploaderen har givet lov til at embedde er det fuld lovligt da siden KUN henviser til et link.
Google, facebook ovs har flere gange prøvet turen i retten men har altid vundet.
Om det er rigtig eller forkert er svært at tage stilling til men inden folk bliver sure skulle de måske kigge en tur forbi deres egne facebook profil da jeg er sikker på der ligger en del som skal ud-renses inden de smider med sten.  

Held og lykke med dit projekt Smile 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for alle Jeres svar!

Jeg har valgt at smide en "Under opbygning" på lige nu, og skal lige være på den sikre side før jeg går videre med projektet. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)