Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google.dk annoncering

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Hoeck:

Jamen det er så dejlig typisk dansk. Hov der kan da ikke være nogle der for engangs skyld vil gøre noget eller give nogle råd til andre. Uden, atville promovere/reklamere eller have noget igen for det. Det findes der jo ikke sådan nogle mennesker. Så det må være snyd........

Hvis det er det der skal komme ud af, at ville give nogle gode råd. Jamen så kan det jo være lige meget... 

Hej Christian

Beklager hvis jeg har trådt dig over tæerne. Mine indlæg var egentlig ment som gode råd til dig om hvordan Amino fungerer og hvordan folk herinde ofte tænker.

Jeg håber bestemt ikke at jeg har skræmt dig væk fra at give gode råd til andre - dem er der mange der kan  bruge hver eneste dag. Jeg håber derfor at jeg kommer til at se mange indlæg fra dig som svar på spørgsmål fra Amino's brugere, men bestemt også at du gør brug af de mange kloge aminoer hvis du en dag står med et spørgsmål du ikke kender svaret på.

Med tiden vil du nok opdage at langt de fleste ikke gør det for direkte at få noget igen, udover at være en del af et fantastisk netværk der kan være en fantastisk hjælp.

Håber at du har har haft en god weekend og vil få en super uge.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Roskilde/Charlottenlund
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:18

Jeg kan godt forstå jeres og dit umiddelbare udfald af det her. Jeg skal beklage jeg måske er blevet hurtig sur. Men når man sidder en hel dag og ringer rundt. Og får afvide hele tiden. Der er så mange annoncehajer. Og når man faktisk tager google adwords seriøst. Fordi det er en pissegod måde, at markedsføre sig. Der er så mange egenskaber til, at ramme en fast målsætning. Og når man så kommer hjem fra en arbejdsdag og tænker. Jamen nu vil jeg da dele ud af hvad jeg ved. Så man kan undgå, at blive taget ved næsen af annoncehajer. At man så får, at vide det er utroværdigt etc. 

Det er ligesom hvis du var mekaniker. Og alle kom og sagde til dig. Jamen i snyder hele tiden. Men en dag sætter du dig ned og debatterer på bilgalleri. At du arbjeder på et værksted. Og igennem dine samtaler. Har du en god basis og næse for hvornår er det reelt og hvornår er det fusk. Det vil du gerne dele med andre. Men så får du afvide af de andre debbatører du er utroværdig fordi du ikek vil fortælle hvad firma du er i etc.

Grunden til jeg vil udelukke firma. Er at det her gør jeg privat og ikke erhvervsmæssigt. Det må du da os kunne forså 

Fra Roskilde/Charlottenlund
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:21

Men jeg syntes vi skal stoppe indlæget her. Jeg har misplaceret det. Jeg har ingen erfaring med amino. Og valgte, at oprette denne tråd i en desperat handling over annoncehajer. Det skal jeg beklage og jeg vil opsøge de andre emner rundt omkring :) Men tak for jeres feedback og beklager hvis jeg har virket agressiv. (Begrundet ovenover)

Det beklager jeg

Christian Hoeck 

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:15

No problem.

Ser frem til en masse gode svar til aminoerne fra dig - med eller uden signatur.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)