Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google.dk annoncering

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde/Charlottenlund
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil starte med ikke, at lægge skjul på, at jeg arbejder med annoncering af google sponsor links. Men det skal understreges 100% At jeg ikke er under et fupfirma/annoncehaj. Det er et firma der har eksisteret i fem år. Og har været med til, at hjælpe ca. 1000 virksomheder.

Men jeg vil ikke fortælle jer hvilken virksomhed jer kommer fra. Da dette emne kun er til for, at rådgive.

og da jeg kender til branchen vil jeg brude denne tråd. Til at give nogle råd. Så man ikke bliver snydt af annoncehajer.

jeg syntes i skal starte med at læse denne artikel fra chili http://www.chilinet.dk/default.asp?id=436&pid=36&nid=2382

Den siger lidt om de brådne kar i branchen.

Men ellers bare skriv løs. Skal jeg prøve, at komme med de bedste svar jeg kan.

Mvh

Christian Hoeck 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 19:46

Hej Christian

Her på Amino er der ikke noget problem i at reklamere lidt for sig selv ved at skrive sit firmanavn. Faktisk forventes det næsten at man gør det.

I stedet for at oprette en tråd om at folk bare kan skrive løs, så synes jeg i stedet at du bare skulle surfe rundt og hjælpe alle dem der i forvejen skriver løs og stiller spørgsmål. Det giver lidt mere mening.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:27

Helt enig Claus. Dertil kan jeg jo tilføje at man faktisk også gerne må kopmme med konkrete tilbud til Amino'erne - det må man ikke i alle debatter. Det sker så samlet i kategorien "Jeg har et tilbud til dig".

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 20:44

Ok tak for jeres kommentarer. Men jeg gider ikke have firmanavn på. da jeg syntes det er vigtigst, at rådgive folk til det rigtige. Der er meget fup... Men vil surfe lidt rundt så. Ville bare lave det her som en slags helpline :) Men kan se det ikke var det rigtige valg..

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:47

Faktisk virker det på mig mere troværdigt hvis en person står frem med hvem han arbejder for, end hvis han hvis han vil være anonym.

Alene det at du gør så meget ud af at sige at der er så meget fusk rundt om i verden - men siger at det er du bestemt ikke en del af - gør at tilliden til dig er mindre end hvis du bare havde undladt denne tråd helt og havde hjulpet en masse mennesker herinde (med eller uden firmanavn).

Bare et lille råd fra mig.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 12:30

Jamen det er så dejlig typisk dansk. Hov der kan da ikke være nogle der for engangs skyld vil gøre noget eller give nogle råd til andre. Uden, atville promovere/reklamere eller have noget igen for det. Det findes der jo ikke sådan nogle mennesker. Så det må være snyd........

Hvis det er det der skal komme ud af, at ville give nogle gode råd. Jamen så kan det jo være lige meget... 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:15

Christian Hoeck:

Jamen det er så dejlig typisk dansk. Hov der kan da ikke være nogle der for engangs skyld vil gøre noget eller give nogle råd til andre. Uden, atville promovere/reklamere eller have noget igen for det. Det findes der jo ikke sådan nogle mennesker. Så det må være snyd........

Hvis det er det der skal komme ud af, at ville give nogle gode råd. Jamen så kan det jo være lige meget... 

Du bliver hurtig fornærmet.

Men det er nu ikke typisk dansk, det er egentlig bare ren logik.

Når du har brug for hjælp til et eller andet, det er egentlig ligegyldigt hvad du har brug for hjælp til, hvilket råd vil du helst have - Et fra en anonym person, der godt nok har sagt han lever af at lave det dit problem er.

eller en person der tør stå frem og vise hvor han kommer fra, sådan at du har en reel mulighed for at undersøge om han nu også er kvalificeret til at give dig de råd han gør.

Det har intet med reklame at gøre, men at skabe troværdighed.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:34

Christian Hoeck:

Jamen du er jo netop IKKE kommet med nogle som helst gode råd eller tips endnu. Du har blot åbnet en tråd, og opfordret til at stille spørgsmål - men de spørgsmål bliver jo stillet hver dag, i masser af debatter her på Amino. Så jeg forstår slet ikke pointen med dit indlæg.

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 19:50

Nej bliver skam ikke hurtig fornermet. Og ja har det synspunkt, at hvis jeg nu ville sælge. Så havde jeg sagt hvilket firma jeg kom fra og en mail jeg kunne fanges på...... Det er syntes jeg havde været suspekt. Men vi skal ikke diskutere det her mere.

Closed emne nu!

Det var så åbenbart min fejl, at lave denne tråd.

I må have fortsat god weekend.

Christian 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:03

Du svarede ikke på hvilken type du helst ville have rådgivning fra?

Nå men det er naturligvis også op til dig selv om du ønsker at oplyse firmanavn, men du bør vide at i mine og sikkert også mange andres øjne virker du meget mistænksom, og jeg ville ikke tage dine råd for gode varer med den optræden du har præsteret hidtil.

Men du må også have en rigtig god weekend.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)