Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

platform eller programmering?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan fortælle mig på hvilken platform eller i hvilket sprog Den blå avis (www.dba.dk) er lavet?

Er det som ebay, et sammensat site af forskellige ting ASP, PHP, Java mv.?

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 20:21

Hej Tobias

De bruger rigtig meget javascript.  

Jeg vil gætte på den er lavet i PHP, alternativt .net. Det er umildbart svært at se, MEN:
DU kan ihvertfald godt bygge en lignedende side med PHP, hvis det er dette du tænker på:-)

De bruger nok også CSS:-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:41
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Det er ASP.Net MVC, ville tro det er helt fra bunden. Et super fornuftigt valg i mine øjne.

Hvilken del af de to ting mener du er fornuftigt (hvis ikke begge) - og hvorfor? 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:36

Dan Storm:
Hvilken del af de to ting mener du er fornuftigt (hvis ikke begge) - og hvorfor? 

ASP.NET MVC er én ting.  MVC er en anden del end Webforms. Begge er fine men MVC har vundet mere frem fordi koden er bedre at læse og den er opdelt mere i lag som også gør det nemmere at teste.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 22:45

Jeg har kigget på webalyser, og jeg kan se at de bruger følgende "værktøjer" på deres website:

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:54

Niels Henriksen:
ASP.NET MVC er én ting.  MVC er en anden del end Webforms. Begge er fine men MVC har vundet mere frem fordi koden er bedre at læse og den er opdelt mere i lag som også gør det nemmere at teste.

Jeg var lidt ude efter hvorfor man ville anbefale .NET frem for andre sprog. Umiddelbart vil jeg mene at MVC er (eller burde være) de facto for seriøse udviklere uanset teknologi. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:17

Dan Storm:
Jeg var lidt ude efter hvorfor man ville anbefale .NET frem for andre sprog

Om det er .NET, PHP eller Perl afhænger af dem der skal arbejde med det. Selv vil jeg helst ikke rode med PHP (men har et af mine egne projekter med det) da jeg arbejder med .NET. Så der er ikke nogle sprog der er bedre end andre.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:22

Dan Storm:

Niels Henriksen:

Jeg var lidt ude efter hvorfor man ville anbefale .NET frem for andre sprog. Umiddelbart vil jeg mene at MVC er (eller burde være) de facto for seriøse udviklere uanset teknologi. 

Nu er det vist MVVM der er hot Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:51

Dan Storm:

Det kommer selvfølgeligt an på sproget man sammenligner med, f.eks. i forhold til PHP, så er det alt andet lige så meget nemmere at refactorer et C# projekt end et tilsvarende PHP projekt. Det kan lyde som en mindre ting, men på større projekter bliver det tit liv eller død.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)