Jeg vil gætte på den er lavet i PHP, alternativt .net. Det er umildbart svært at se, MEN: DU kan ihvertfald godt bygge en lignedende side med PHP, hvis det er dette du tænker på:-)
Hvilken del af de to ting mener du er fornuftigt (hvis ikke begge) - og hvorfor?
ASP.NET MVC er én ting. MVC er en anden del end Webforms. Begge er fine men MVC har vundet mere frem fordi koden er bedre at læse og den er opdelt mere i lag som også gør det nemmere at teste.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
ASP.NET MVC er én ting. MVC er en anden del end Webforms. Begge er fine men MVC har vundet mere frem fordi koden er bedre at læse og den er opdelt mere i lag som også gør det nemmere at teste.
Jeg var lidt ude efter hvorfor man ville anbefale .NET frem for andre sprog. Umiddelbart vil jeg mene at MVC er (eller burde være) de facto for seriøse udviklere uanset teknologi.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Jeg var lidt ude efter hvorfor man ville anbefale .NET frem for andre sprog
Om det er .NET, PHP eller Perl afhænger af dem der skal arbejde med det. Selv vil jeg helst ikke rode med PHP (men har et af mine egne projekter med det) da jeg arbejder med .NET. Så der er ikke nogle sprog der er bedre end andre.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg var lidt ude efter hvorfor man ville anbefale .NET frem for andre sprog. Umiddelbart vil jeg mene at MVC er (eller burde være) de facto for seriøse udviklere uanset teknologi.
Det kommer selvfølgeligt an på sproget man sammenligner med, f.eks. i forhold til PHP, så er det alt andet lige så meget nemmere at refactorer et C# projekt end et tilsvarende PHP projekt. Det kan lyde som en mindre ting, men på større projekter bliver det tit liv eller død.